2020
В добрите години Nissan винаги продаваше по около 3000 Patrol-а – само в Германия. Но от средата на първото десетилетие на новото хилядолетие хората започнаха да търсят повече комфорт, отколкото може да предложи цял мост ос с пружини. Германците искаха да препускат по аутобаните с повече от максималните 162 км/ч, които огромният Nissan можеше да достигне с цената на стабилен шум от моторния отсек. И искаха да плащат по-малко на бензиностанцията, отколкото за 11,5 литра дизелово гориво, които 2,5-тонният „камион“ редовно изгълтваше. Eто защо търсенето спадаше. През 2008 г. Nissan все още можеше да доставя Patrol без никакви проблеми, но общо 68 ентусиасти в Германия се решават да закупят японския колос. И така за Patrol дойде краят на официалните продажби в Европа.
Patrol не е корав колкото репутацията си

А днес? С капризите на електрониката, скъсаните ангренажни вериги и дефектните въздушни окачвания, мнозина с тъга си спомнят за старите дни, когато автомобилите все още бяха здрави и издръжливи. Но наистина ли беше така? Да вземем за пример добрия стар Patrol. Да, повредите по електрониката са изключително редки. От време на време протестира електронният блок впръскването на дизел. Но това е и единственият „истински“ компютър в Patrol. Останалата част от електрическата система има класическа структура и следователно може да бъде ремонтирана лесно и без нужда от специална диагностика в случай на повреда. Фактът, че Patrol не е толкова здрав, колкото репутацията му предполага, се дължи главно на две големи проблемни зони.
РАЗГЛЕДАЙТЕ ОБЯВИ ЗА УПОТРЕБЯВАНИ NISSAN PATROL
Продължете на следващата страница