Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ПРИ ВСЕКИ ЕДИН ЕЛЕКТРОМОБИЛ в гаража с тестови автомобили на AUTO BILD се качвах с едно наум и с усещане за лек страх: страхът, че електромобилът може да те остави на пътя, ако батериите му свършат! Естествено, това не се отнася за градско шофиране, където има зарядни станции на всеки ъгъл (Германия). Но двучасовото пътуване в провинцията се превръща в нормално едва с второто поколение на Leaf с батерия с капацитет от 62 кВтч. За мен това е първият електромобил, при който след слизане не мисля веднага за зареждане. Включвам го към контакта през няколко дни – затова Leaf е супер.
+ спокойно и безшумно пътуване за четирима върху комфортни седалки с кожена тапицерия.
– без отстъпка и държавна субсидия цената на модела е доста висока.
NISSAN LEAF E+ TEKNA
СТАРТ 9-ти септември 2019
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 47 690 евро
АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 17 742 километра
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 22,53 кВтч./100 км