2020
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
МЯСТОТО НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ Е В ГРАДА. Това важи за много модели с електрическо задвижване, но не и Leaf с голямата батерия с капацитет от 62 кВтч. Бремен, Щралзунд, Ратцебург, Бад Бевенсен, района около Хамбург – обиколките с второто поколение на Leaf стават все по-големи. Важното в случая: не забравяйте за възможностите за зареждане. Leaf е оборудван за най-различни стандарти за зареждане. Също и за такива за бързо зареждане с до 100 кВт. Така двучасовото пътуване на връщане ни е в кърпа вързано. За мнозина време за свикване изисква външният ви на „японеца“. Във второто си поколение той все още изпъква сред масата на „нормалните“, като все пак си спестява странната визия на BMW i3. Освен това Leaf ни глези с оборудването си – изцяло тапицирани с велур седалки, отопление на предните и задните седалки, както и подгряване на волана. Също така трябва да споменем, че на борда има пакет от отчасти доста нервни асистенти. Като цяло Leaf ни върши чудесна работа. През зимата също е надежден, тъй като има система за предварително загряване. Край на стъргането на лед!
+ пълно оборудване, бързодействащо парно, с голяма батерия и система за бързо зареждане във форма за изминаване на дълги разстояния
– нервна система за предупреждение при напускане на пътната лента, сцеплението се затруднява с големия въртящ момент
NISSAN LEAF E+ TEKNA
СТАРТ
9-ти септември 2019 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ
47 690 евро
АКТУАЛЕН ПРОБЕГ
15 155 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО
22,5 кВтч./100 км