Nissan удължава глобалното партньорство с UEFA Champions League


11
сеп.
2017

Днес Nissan Motor Co., Ltd. потвърди 3-годишно удължаване на глобалното партньорство с UEFA Champions League, включително UEFA Super Cup. Легендата Гарет Бейл отбеляза новината с изненада за група ученици, давайки им урок как да пресъздадат неговия емблематичен победен гол от финала през 2014 срещу „Атлетико Мадрид”.

Споразумението идва преди първия мач от сезон 2017/2018 на UEFA Champions League, с което японският производител ще остане официален партньор до сезон 2020/2021 включително. UEFA Champions League продължава да бъде най-голямата спонсорска инвестиция на Nissan в света на спорта, която започна през сезон 2014/2015.

UEFA Champions League продължава да бъде най-гледаното годишно спортно състезание в света, чиято обща телевизионна аудитория надхвърля четири милиарда зрители на сезон. Финалът на UEFA Champions League 2017 привлече световна аудитория от над 160 млн., повече от всяко друго годишно спортно събитие, на който ФК „Реал Мадрид” победи ФК „Ювентус”, спечелвайки своята рекордна 12-а титла в UEFA Champions League.

 

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >