Nissan трябваше да произвеждат този GT-R


4
дек.
2019

Този Nissan GT-R от серия R33 е произведен само веднъж. AUTO BILD ще ви каже защо и ще ви обясни с какво се различава широката версия Nismo от серийния GT-R!

При Nismo GT-R LM от Nissan нямат избор: японците е трябвало да произведат изключително широкия R33 GT-R , макар и само веднъж. Това е условието за хомологация при участие в надпреварата 24-те часа на Льо Ман за 1995 и 1996. Затова спортното подразделение на Nissan Nismo е направило един-единствен GT-R във версия „LM“. AUTO BILD ви го представя!

От серийния GT-R във LM-варианта не е останало почти нищо, тъй като единичната бройка е с ръбестата форма и издадените калници на каросерията на състезателната версия. Като резултат сребристият Nissan е пораснал до впечатляващите 1,88 метра широчина – с десет сантиметра повече от R33 GT-R V-Spec! Бронята, праговете и ръбестата задница на „LM“ изглеждат внушителни. Плакетът в радиаторната решетка също дава индикация за единичната бройка.

Джантите са 18-цолови на GT-R, а във вътрешното пространство оборудването е близко до серийното, като единствено спортните седалки Recaro отличават версията LM от GT-R. Не само външният вид е впечатляващ: в сравнение със състезателната версия (1150 кг) вариантът за нормални пътища GT-R LM тежи повече – 1580 килограма.

Не е толкова мощен, колкото изглежда

Инженерите на Nismo са добавили мощност на LM – 305 к.с. е мощността на модифицирания мотор RB26DETT, или с 25 повече от серийния GT-R. В сравнение със серийната версия с 400 к.с. би могло да се желае още от LM. Трансмисията също е близка до серийната. 6-степенната механична скоростна кутия X-Trac на състезателния вариант  не е използвана при LM – вместо това пилотът превключва с 5-степенна механична предавателна кутия. Единичната бройка на японския спортист може да се види в музея на Nissan „Heritage Collection Hall“.

Още по темата

Card image cap
Mercedes изкарва „червеното прасе“

21
сеп.
2017

Първият състезателен Benz на AMG се нарича 300 SEL 6.8 - бил е толкова първичен и мощен, че си е заслужил името "червеното прасе". Сега моделът се изправя срещу наследника си S 63 AMG с 571 к.с.

Card image cap
Клубът на супербързите: Ferrari F12 tdf

11
авг.
2017

Ако искате да влезете в клуба на най-бързите автомобили, то моделът трябва да вдига поне 480 км/ч! Преглед на 73-те най-бързи и ексклузивни автомобили на света.

Card image cap
Есенна любов: Mercedes 280 SL „Пагода“

11
окт.
2017

Една есенна разходка по пъстрите есенни междуградски пътища с последната „Пагода“

Card image cap
Колите с най-яки спойлери: Chevrolet Corvette ZR1

14
февр.
2018

По-голямо налягане на притискане и по-добра позиция на пътя: това са целите на задните спойлери на автомобилите. Някои модели обаче са наистина внушителни - ще ви покажем "класация" ни

Card image cap

В последния брой:

Архив >