Nissan прави широкообхватен фейслифт на стария „Opel Vivaro“


18
февр.
2021

След поглъщането от PSA Оpel започна да преориентира моделите си към новите платформи от концерна. При сливането Vivaro и Zafira на практика се превърнаха в един модел, останаха само различните имена. Аналозите Renault Trafic и Nissan NV300 обаче продължиха да се произвеждат – като на втория японската марка осигури широкообхватен фейслифт и нов двигател.

Нов турбодизел с въртящ момент до 380 Нм

Рестилизацията се разпознава по изцяло обновената предна част. Сега там откриваме хромирана рамка на решетката, а фаровете вече разчитат на LED-техника. Броните също са преработени, а дължината – от 5 до 5,4 метра, е запазена. Финален акцент във фейслифта са 17-цоловите джанти. Под капака работи нов 2-литров дизел, достъпен в три нива на мощност – от 110 до 170 к.с., и с максимален въртящ момент до 380 Нм. Всички версии отговарят на стандарта за вредни емисии Euro 6d, a oт средната по мощност версия опционално може да бъде поръчан автоматик с два съединителя.

Задницата е почти непроменена.

Интериорът е изцяло обновен и „напомня на висококачествен лек автомобил“, подчертава Nissan. Осем-инчовият екран се използва за управление на нова информационно-развлекателна система, включваща връзка със смартфон. С общ обем на нишите за съхранение от 88 литра, кокпитът предлага и малко повече практичност. Безопасността също е подобрена при фейслифта. Има две нови въздушни възглавници от страната на пътника до водача, като опция се предлагат система за следене на мъртвата зона, система за предупреждение при напускане на лентата, система за разпознаване на пътни знаци и за дистанцията. Различните модификации могат да бъдат конфигурирани с пет до девет места. Пускането на пазара на фейслифта на NV300 е предвидено за май 2021 г.

Воланът и инфотейнмънт системата са познати от актуалната гама на Nissan и правят буса по-близък до традиционен лек автомобил.

Още по темата

Бюлетин

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >