Nissan модернизира шоурума си в Пловдив за 400 000 лева


28
окт.
2019

В Пловдив отвори врати напълно обновеният шоурум на Омникар Ауто – официален дилър на Nissan. Това е четвъртото дилърство в България, което e обновено, спрямо последните световни стандарти за визуална идентичност на марката, които бяха въведени преди няколко години. Инвестицията в проекта е около 200 000 евро.

Търговските практики в автомобилната индустрия се променят. Поради непрекъснатия достъп до интернет, клиентите посещават много по-рядко дилърствата – и когато го направят, често пристигат информирани за продуктите. Затова клиентите вече имат нужда не толкова от информация за моделите, отколкото от любезен и обучен персонал, който да ги консултира и увери в правилния избор. В общия случай търговският екип има само един шанс да впечатли клиента.

В тази тенденция, Nissan видя възможност да предприеме изцяло нов подход към клиента. Марката счита, че посещението на клиента в шоурума трябва да е едно цялостно и завършено преживяване. По традиция дилърствата са статични пространства с ограничена възможност за комуникация, в които просто са изложени автомобили. Именно затова новите стандарти на Nissan залагат на взаимодействието. Nissan осъзнава, че премахването на бариерите, както и вниманието към клиента са основополагащи за успешната комуникация. Затова пространството в шоурума е изцяло отворено: няма гишета, няма традиционни бюра. Nissan има за цел да слуша и дискутира със своите клиенти.

В обновения шоурум са обособени няколко ключови зони, които улесняват контакта с клиента.

ЗОНА ЗА ПОСРЕЩАНЕ (ДОБРЕ ДОШЛИ)

В основата на концепцията, стои разбирането, че към всеки клиент трябва да се подхожда с внимание, независимо от причината за посещение. Прави впечатление, че при влизане в шоурума не се вижда традиционната рецепция, а „welcome point“, която е еквивалент на приветлива рецепция без бариери. Идеята е и клиентът, и търговецът да застанат един до друг, без рецепция, без бариера помежду си.

ОБЩУВАЙ СВОБОДНО

Традиционните бюра за продажби и обособени офиси липсват. Позиционирани са различни видове маси и столове, които да отговорят на разбиранията за удобство на всеки клиент. Nissan има за цел да насърчи обсъждането на бъдещата покупка в неформална среда и чрез личен диалог с търговеца.

ОСВЕЖИ СЕ И ИЗБЕРИ ТВОЯ АКСЕСОАР NISSAN

Тази зона предразполага за комфортно и релаксиращо изчакване. Клиентът може да гледа продуктови видеа или да работи на лаптопа си, настанил се удобно, сякаш е в кафене. Зоната предлага безплатно кафе и вода, които да направят престоя още по-приятен.

АКЦЕНТИ

Две зони показват новостите около Nissan. Едната представя най-актуалните модели и иновации. Другата акцентира върху вълнуващото и емоционално преживяване, а именно Nismo моделите на марката.

По случай откриването на изцяло обновения шоурум, Омникар Ауто Пловдив организира Дни на отворените врати за своите настоящи и бъдещи клиенти, които ще се проведат от първи до трети ноември, между 10:00 и 18:00 часа в шоурума на ул. „Карловско шосе“ 42. Посетителите ще имат възможността да се насладят на удоволствието от шофирането на кросоувър гамата на Nissan, както и да тестват новите двигатели, а именно: бензинов турбо двигател, с мощност 140 к.с. или 160 к.с., предлагащ се в Nissan Qashqai, 1,5 dCi и 1,7 dCi дизелови двигатели с мощност съответно 115 к.с. и 150 к.с., предлагащи се при Nissan Qashqai и Nissan X-Trail. На разположение за тест ще бъдат и градската легенда Nissan Micra, както и пикапът за работа и удоволствие Navara.

Още по темата

Card image cap
Отличен старт за новото Volvo XC40

26
ян.
2018

Над 20 000 поръчки на първия компактен SUV на Volvo глобално. ХС40 беше обявен за Автомобил на годината от английското издание What Car? и е сред финалистите в европейския конкурс за 2018 г.

Card image cap
Federal-Mogul Motorparts представя среден клас дискови накладки за след продажбено обслужване Wagner QS®

9
ное.
2016

Серията накладки покриват 90% от автопарка с камиони и ремаркета

Card image cap

В последния брой:

Архив >