Nio ES8: преследвачът на Tesla


4
авг.
2019

Производителят Nio продължава да залага на концепцията за бърза подмяна на батериите в комбинация с класическо зареждане от ел. мрежата. Самата смяна се извършва автоматично, след като автомобилът бъде паркиран върху издигната за целта рампа. Процедурата отнема по-малко от 4 минути или с други думи не повече време, отколкото бихте загубили със зареждането на гориво на класическа бензиностанция. Специалните зарядни станции поддържат по пет литиево-йонни пакета батерии, които се зареждат изцяло и на място за около час. Системата вече работи по магистралата между Пекин и Хонконг: разстоянието от 2300 км е покрито с 18 станции. До 2020 г. по основните магистрали на Поднебесното царство ще работят 1100 такива станции. В градовете Nio ES8 продължава да разчита на конвенционални зарядни станции.

Кожен салон като в бизнес класата: изпълнението и качеството в интериора са по-добри от Tesla Model X

Няма съмнение, че дългите разстояния са силата на дългия повече от 5 метра електрически гигант на колела. Благодарение на междуосието от 301 см в купето се чувствате като в лобито на 5-звезден хотел – дори на третия ред възрастните пасажери разполагат с достатъчно простор. Техническите параметри на това чудо на техниката са внушителни: 652 к.с., 840 Нм въртящ момент, за 4,4 секунди привеждате почти 3 тона до скорост от 100 км/ч, при 200 км/ч ускорението приключва. „Официално“, намига ми колегата Майкъл от AUTO BILD Китай. Невероятната тяга на двата електромотора се усеща най-вече на прави участъци.

Можем ли да ги сравняваме? AUTO BILD казва ДА! Китайският претендент е с около 50 000 лева по-евтин

Интериорът е не по-малко впечатляващ. Интерактивен екран с формата на таблет, хедъп дисплей, черно кълбо със симпатично личице, позиционирано върху средата на таблото, следи водача и пътниците, намига им, движи се с ритъма на музиката или маха за довиждане, щом тръгнете да слизате от колата. Nio определено е една от най-иновативните стартиращи компании, чийто дигитален асистент Nomi влиза в ролята на ваш електронен секретар не само докато шофирате.

Макс. мощност 653/480 к.с. / кВт
Макс. въртящ момент 840 Нм
Батерия 70 кВтч
Ел. двигател 240/240 кВт (предни/задни колела)
Ел. пробег 355 км
Бързо зареждане 100% за 70 мин
Скоростна кутия 1
Задвижване 4х4
Спирачки дискови
Управление EPS
Обем на багажника 312-1863 л
Д/Ш/В 5022/1962/1756 мм
Междуосие 3010 мм
Тегло 2460 кг
0-100 км/ч 4,37 сек
Макс. скорост 200 км/ч
Цена в Китай 115 522 лева

Още по темата

Card image cap
Обновеният Yaris: пролетна промяна за японския мъник

26
май
2017

След шест години Toyota обновява Yaris. Едно зряло постижение

Card image cap
Cooper S, Polo GTI, Fiesta ST200 и 208 GTi: тест на 4 гневни джуджета

26
февр.
2017

Общо 792 к.с. за 23 завоя на обиколка. Доставя истинско удоволствие

Card image cap
Michelin разкрива кога старите гуми спират по-добре

20
юли
2017

Реномираният производител иска системата за етикетиране на гумите да включва представяне на способностите им в края на техния живот

Card image cap
Fiesta атакува i20, Corsa и C3

6
дек.
2017

Най-продаваният автомобил в Европа се изправя срещу най-добрите в своя клас. Малко е само името му

Card image cap
Fiat 124 Spider срещу Mazda MX-5: Ще се бие ли Mazda сама?

30
ное.
2016

Японците произвеждат Fiat 124 Spider в собствения си завод – с техниката на MX-5. Добра идея ли е това?

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: