MSA RXR One: чудовищен Mercedes с 860 к.с.

1910
2017

Обзалагаме се, че повечето от нас биха се задоволили с мощност 522 к.с. в един Mercedes AMG GT S. Не така смятат обаче тунинг специалистите от IMSA: те са преобразили изцяло GT S. Целта: да бъде комбиниран пърформънсът на суперспортен автомобил със средно разположен двигател с разпределението на теглото на модел с предно-средно разположен двигател със задно задвижване. Резултатът се нарича RXR One.

RXR One прави сериозно впечатление още с внушителния си външен вид. Карбоновата каросерия цели не само да събере погледите, но и е специално конструирана. За да бъдат покрити подобаващо по-широките оси и колела, предните калници са направени с 55 милиметра по-широки, а задните – с 65 милиметра. Страничните праго имат не само вентилационни отвори, но и връзка с дъното на автомобила. В предната броня има големи въздухозаборници за радиатора, а благодарение на карбоновата диета теглото на автомобила е намалено с 300 килограма до под 1,3 тона.

Агресивната визия на RXR One е завършена с алуминиеви джанти с размер 305/30 ZR20 (отпред) и 315/30 ZR21 (отзад). Във вътрешното пространство има клетка срещу преобръщане, карбонови седалки тип корито с шестточкови предпазни колани.

4-литровият битурбо V8 агрегат на Mercedes-AMG GT S е тотално променен от хората на IMSA. Преработени са буталата, коляновият вал, а двете турбини са с по-големи размери и с отделен кръг на охлаждане. От са оборудвали колата с нов интеркуулер и нова ауспухова уредба Мощността и максималният въртящ момент на модела са впечатляващи: 860 к.с. и 1000 нютонметра (серийно 670 Нм). RXR One ще бъде произведен в лимитирана бройка, като всеки модел ще бъде уникален.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин