2018
През 2000 г. Mitsubishi предприе радикална промяна с лансирането на Pajero номер 3: вместо традиционната рама всъдеходът получи самоносеща каросерия и независимо окачване на всички колела – а не цяла греда, както и 4-цилиндров дизел с обем 3,2 л (и огромни бутала!). Като цяло, Pajero III е здрав модел. Рядко има проблеми с „паленето“ – но когато се появят, те обикновено се дължат на стартера. Според нашата статистика 13% от водачите на това Mitsubishi са закъсвали, като става въпрос най-вече за дизели, при които се наблюдават проблеми с горивонагнетателната помпа и прегряване. Въпреки това около 90% от продадените в Германия Pajero-та от въпросното поколение са дизелови. 3.2 DI-D не обича високите обороти, но се доказва като здрав двигател при шофиране извън пътя и теглене на ремарке. След нашия продължителен тест на 100 000 км установихме доста ръжда по дъното на автомобила – проблем, за който свидетелстваха и оплакванията на 44 процента от читателите, като при 16% „кафявата чума“ беше в по-сериозни размери.
Иначе клиренсът от 215 мм и добрата защита на долната част гарантират безгрижно придвижване извън пътя. Ако сте решили да теглите ремарке, задължително проверете характеристиките на теглича – защото не всеки издържа на предписания от производителя максимален прикачен товар от 3300 кг. Возията е комфортна, седалките са удобни – и облечени в кожа, ако предишният собственик е решил да инвестира в съответната опция. Интериорът е просторен, а багажникът – огромен. Като цяло проблемите с електрическата инсталация или инструментите в кокпита са рядкост.