Mitsubishi Motors с 14,7% ръст в продажбите


13
май
2019

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) обяви финансовите резултати за фискалната 2018 г., която приключи на 31 март 2019 г., като представи също така и първоначална прогноза за фискалната 2019 г., която приключва на 31 март, 2020 г.

През FY2018, нетните продажби са се увеличили с 14.7% на годишна база до ¥2,514.6 милиарда, а оперативната печалба се е увеличила до ¥111.8 милиарда от ¥98.2 милиарда през миналата фискална година, осъществявайки марж от 4,4%.

Продажбите през фискалната година 2018 г. възлизат на 1,244,000 броя, увеличение от 13% спрямо предходната година. В региона ASEAN, продажбите на XPANDER MPV са се увеличили със 17% до 318,000 броя, а обхватът му се разширява от Индонезия към Филипините, Тайланд и Виетнам.

В Япония продажбите на Eclipse CrossOutlander PHEV  и Delica D:5  спомогнаха за увеличение от 7% до 105,000 бройки. В допълнение, в края на FY2018, бяха представени нова Kei-car, eK Wagon и eK Cross. MMC прогнозира, че продажбите през фискалната 2019 година се очаква да се увеличат с 5% на годишна база до 1,305,000 броя.

Още по темата

Card image cap
Honda с българска премиера на Grand Auto 2016

5
окт.
2016

Africa Twin отбелязва своя официален дебют на щанда на марката, а Civic изкушава с разбиващи цени

Card image cap
Bridgestone повишава стандартите при устойчивите обществени поръчки; Стартира нова политика за доставчици и партньори

6
февр.
2018

Минималните изисквания укрепват съществуващите насоки за спазване на човешките права, екологичните стандарти и качеството на продуктите, като същевременно включват допълнителни изисквания за опазване и права на поземлената собственост, място на произход, проследяемост и гъвкавост.

Card image cap
PSA Group и Total подновяват дългогодишното си партньорство

31
мар.
2017

Total е партньорът, който ще бъде препоръчван от всички марки на PSA Group, за автомобилни масла през следващите 5 години.

Card image cap

В последния брой:

Архив >