2016
Джантите също не са оригинални. Лентите отстрани по каросерията също. През 2006 година Хайнер Хеборн открил този Galant 2000 GLX при дилър на Mitsubishi, където автомобилът бил стоял 15 години на витрината. Той вече притежавал Galant от шесто поколение с V6 двигател. Така че за известно време имал два броя, но продал единия и запазил само джантите му, които монтирал на новия си олдтаймер. „Поне от 1989 година автомобилът не се е движил по мокри улици“, е написал Хеборн в обявата си. Състоянието на колата е повече от добро. „Сам съм се грижил за техниката. С малко повече сръчност ремонтните работи по автомобил от тази епоха не са проблем“, казва Хеборн и изрежда: диференциал, полуоски, бензинова помпа, карбуратор, резервоар. Хеборн също така леко е разширил и следата, за да може колелата да не потъват толкова дълбоко в калниците.
Следва кратко пробно шофиране из района. 2000 GLX може и да не е най-впечатляващият автомобил, който съм карал, но въпреки това след 40 години изпълнявам една своя детска мечта. Най-сетне мога да седя отпред вляво, и то с крака, които са достатъчно дълги, за да достигнат до педалите. Да, дори и 85 к.с. могат да предизвикат усмивка на лицето ти, когато задвижват правилния автомобил с правилната история. Шофирам съвсем внимателно, но опипвам всеки превключвател, всяко лостче. „Благодаря“, това е всичко, което мога да кажа, когато отново паркирам брата на Bishi пред плевнята. Открих и поставих на мястото му липсващо парченце от пъзела на моя живот.
Продължете на следващата страница