2016
ПО ОНОВА ВРЕМЕ играех в юношеския отбор на спортния клуб на Харбург, този осмиван квартал на Хамбург на юг от Елба. За едно 8-годишно момче пътуването „до града“ по моста над Елба бе изключително приключение. Но когато вечер с баща ми и двама негови колеги се връщахме у дома, всички преставаха да се смеят. От пролетта на 1978 година баща ми притежаваше Mitsubishi Galant 2000 GLX и никой – дори и моите приятели, нито техните бащи или готините или богати деца от противниковите отбори – не познаваше този автомобил, нито можеше да произнесе името му правилно. И за да бъдем честни – това важеше и за семейство Шрибер. Затова просто го наричахме Bishi. Това бе съкращение за по-лесно произнасяне, но скоро се превърна в прякор.
- НОВАТА ПОРЕДИЦА: ЛИЧНА + ЕМОЦИОНАЛНА Редакторите и сътрудниците на AUTO BILD редовно търсят своя личен автомобил мечта в интернет борсите. Но сега преставаме само да гледаме. Ще отидем на място и ще ви представим какво ни разказват автомобилите (и техните собственици)

Отново като малък футболен играч: с топка в скута на път за стадиона. Естествено с отпусната назад задна седалка
КАКВО МЕ КАРА ДА МЕЧТАЯ
Формата, големите прозорци, двойните фарове, задната част, фактът, че надписите по арматурното табло са на английски. Простата техника. Детайлите като пружините, които придърпват вратите. И това, че не всеки го иска.
КАКВО МЕ ДЪРЖИ НАЩРЕК
Екстремно трудното снабдяване с резервни части (трябва да сте истински детектив, за да откриете части за каросерията); нерядко защитата срещу корозия е лоша, поради което автомобилът изисква много време и грижи.
Продължете на следващата страница