2018
За първите 9 месеца от календарната 2018 Mitsubishi Motors Europe (MME) отчита 16% ръст в продажбите в Европа със 137 048 бройки спрямо 117 921 за същия период на миналата година.
Увеличената моделна гама /с представянето на Eclipse Cross, който донесе 22 369 допълнителни продажби за бранда/, популярният Outlander PHEV (+ 8% или 14 293 продадени бройки) и по-активната маркетингова стратегия доведоха до значителни резултати на местно ниво с подобрено представяне на 9 от 10- основни пазара на MME:
1 – Германия: 36 671 бр. => 40 524 бр. => + 10,5%
2 – Великобритания: 20 914 бр. => 24 026 бр. => + 15%
3 – Израел: 9 437 бр. => 11 271 бр. => + 19%
За България ръстът на целия пазар за периода януари-септември тази година по данни на ACEA е 19,7%, а продажбите на Mitsubishi Motors на нашия пазар са нараснали със 113% спрямо същия период миналата година. Основен двигател за положителното развитие на марката през последните месеци е новият модел – Eclipse Cross, който съставя 45% от общите продажби, както и пикапът L200 – 10%.