2021
Mitsubishi избира революционно решение с дигиталната премиера на следващия Outlander: моделът ще бъде представен на Amazon Live. Форматът на компанията за онлайн поръчки по пощата работи като предаване за пазаруване по телевизията – продукти, които могат да бъдат закупени на Amazon, се рекламират на живо. Но който си мисли, че ще може да поръча японския SUV там, ще остане разочарован. Outlander използва тази „сцена“ само за да привлече вниманието към себе си. Датата на презентацията вече е заложена: поради разликата в часовите зони тя ще бъде на 16 срещу 17 февруари 2021 г. в полунощ.

„Изтекли“ снимки разкриват дизайна на новия Outlander
Благодарение на „изтекли“ снимки вече знаем как ще изглежда новият Outlander. Дизайнът ще бъде значително променен, фаровете ще бъдат разделени в две части, решетката и бронята напомнят на Eclipse Cross Facelift, а задната част излъчва доста повече спокойствие от тази на предшественика. SUV-ът вероятно ще бъде предлаган и като Plug-in хибрид. При него пробегът само на ток трябва да бъде увеличен от 54 на 70 километра.