Mitsubishi отново на рали Дакар!


10
дек.
2018

Макар че екипът на Mitsubishi Motors вече не участва в моторните спортове, славата и репутацията на марката от Дакар и WRC все още ни вълнуват.

Важна роля в спортната история на Mitsubishi Motors играят местните дистрибутори – от SONAUTO във Франция в началото на 80-те, които решават да се включат в рали Дакар с иновативното тогава Pajero, до Mitsubishi Motors Испания днес, които подкрепят рали състезателката Кристина Гутиерез със състезателен вариант на Eclipse Cross в тазгодишното Рали Дакар, което ще се проведе от 6-ти до 17-ти януари.

Заедно с втория пилот – испанеца Пабло Хуете, 26-годишната Кристина, която е и лице на програмата за сигурност на пътя Vial Fun, организирана от Santander Consumer Finance – ще вземе участие в тежка надпревара – 5000-километрово трасе, разделено на 10 етапа, 70% от което – пясък.

След усилена подготовка, тя е готова за третото си участие в състезанието (през 2017 г. и 2018 г. пресича финалната линия с най-добри резултати сред жените):Както винаги, когато се изправям пред подобно предизвикателство, имам големи очаквания, но също и респект. Дакар е най-трудният тест за мен и основната цел, разбира се, е изобщо да успея да пресека финиша за трети пореден път.

Тя добавя: „Сигурна съм обаче, че новият автомобил и целият екип ще ни поставят на равни начала с нашите съперници. Във всеки случай, имайки и опита от предните две години, ще мога да се насладя максимално на преживяването„.

Мега Eclipse Cross

Поставяйки си цел да финишира в челната 20-ца, Кристина ще се впусне в 41-то Рали Дакар с Mitsubishi Eclipse Cross T1 състезателен автомобил.

За него тя споделя:“За мен това е огромна стъпка напред спрямо предните години. Ускорението е много добро, освен това е по-лесен за управление и има по-добри Off Road възможности. Като вземем предвид впечатляващия дизайн на серийния Eclipse Cross, състезателният вариант е най-грандиозният автомобил, който съм карала, определено привлича вниманието!”

Технически характеристики

Стоманена тръбна конструкция, фиброкарбонови панели

Независимо окачване с двойни напречни носачи и пружини (предни и задни)

2 амортисьора на колело, напълно регулируемо окачване и стабилизиращи щанги

Предни и задни диференциали с ограничено приплъзване

4WD с механичен централен диференциал

6-степенна секвенциална скоростна кутия

Електрически сервоусилвател на волана

Задни и предни вентилирани дискове 280 мм с 4-бутални спирачни апарати

Двигател: 340 к.с. при 3500 об/мин

Резервоар: 350 литра

Тегло: 1850 кг

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >