2017
Нашето впечатление при шофиране
Така го харесваме: този Cooper има спортни, но не и некомфортни настройки на окачването. При ниски обороти двигателят е леко муден, но при високи четирицилиндровият мотор със 116 к.с. оживява. За съжаление непрецизното превключване помрачава усещането за карт.

Трансмисия: когато има проблеми с превключването на предавките, се налага ремонт или смяна на скоростната кутия
Нашата оценка
Такова MINI подмладява водача си с поне 5 години. Имиджът и излъчването на марката са ненакърнени. И това естествено си има своята цена – MINI не са евтини. За същите при търговците на употребявани автомобили може да намерите VW Polo или Kia Ceed, по-млади с няколко години. Но това е друга тема, която няма нищо общо с „флирта“ при избора на кола.

Спирачни тръбопроводи: около фиксатора вече има доста ръжда. Проблемът е познат на инспекторите от TÜV
Извод
Първото поколение на MINI е сравнително скъпо, а след покупката ви очакват сериозни разходи за ремонти. Аз препоръчвам второто поколение от 2006 година. То също не е евтино, но поне е добро.