Нашите съвети » Meyle PD: този въздушен филтър за купе е най-доброто решение за дробовете ви

Meyle PD: този въздушен филтър за купе е най-доброто решение за дробовете ви

1209
2022

Смог, отработени газове, сажди, озон, полени и фини прахови частици са в центъра на вниманието на медиите и замърсяват въздуха, който дишаме. Защитата на водача и пътниците от тези опасни газове и частици е от първостепенна важност. Особено азотните оксиди (NOx) представляват заплаха за дихателните пътища. Съществена роля за намаляване на тези вредни вещества играе въздушният филтър за купето на автомобила. Той предотвратява замърсяването на вътрешността на колата, като в същото време се грижи за чист и свеж въздух.

Съществена част от ДНК системата на MEYLE е постоянното поставяне под въпрос на наличното статукво и неговата оптимизация. MEYLE застъпва мнението, че един въздушен филтър за купе с видимо подобрен капацитет на пречистване напълно отговаря на духа на нашето време. MEYLE успя успешно да защити тази философия, като увеличи капацитета на филтъра си с наличните днес филтърни медии, като в същото време запази геометрията и ограничи загубата на налягане. Този иновативен въздушен филтър за купе е подходящ за всеки вид превозно средство, а всеки от пътуващите в него може да се възползва от неговите подобрени качества. MEYLE стартира с асортимент от 38 вида филтри, подходящи за най-разпространените автомобилни приложения. За откриването на Automechanika Meyle добавя още 13 вида филтри към гамата си.

Това дава на клиентите значителни допълнителни предимства най-вече под формата на осезаемо по-добра защита от вредни вещества като NOx и фини прахови частици.

Кои са слоевете в новия въздушен филтър за купе MEYLE-PD? Покриващите филтъра влакна задържат грубите прашинки. Специална медия за отделяне на малките частици обвързва фината прах. Двата импрегнирани слоя от активен въглен се свързват по химичен път с NOx. Носещият слой влакна играе ролята на основа на активния въглен и медията за отделяне на малки частици.
Инженерите от MEYLE са разработили филтър, който доказано абсорбира повече азотен окис (NOx), отколкото филтрите на други големи участници на пазара и OE производители.

Спецификата на новия въздушен филтър за купе MEYLE-PD е абсолютна иновация на пазара: за разлика от стандартните въздушни филтри за купе с активен въглен отделеният NOx тук още във филтърния материал по химичен път се преобразува в сол, а при рециклирането не се изпуска обратно в атмосферата. По този начин новият въздушен филтър за купе намалява постоянно и устойчиво NOx в природата и непосредствено във вътрешността на автомобила. Азотният оксид навлиза в човешкия организъм чрез дишането и неговото продължително въздействие може да причини структурни промени в белия дроб. Вредното въздействие на този замърсител се отразява предимно върху дихателните функции, особено при лица с хронични респираторни заболявания.
До момента MEYLE е единственият производител в сектора на афтърмаркета, който ексклузивно предлага филтър с това свойство. В рамките на сравнителен тест, проведен от института Labor Ilgen с продукти, предлагани на свободния пазар, въздушните филтри за купе MEYLE-PD доказаха значително по-висока степен на ефективност при отделянето на най-микроскопичните частици прах (0,3µm) и вредни вещества като NOx в сравнение с подобни филтри на конкуренцията. Този тест е проведен в съответствие с общопризнатата норма за изпитания DIN 71460-3. Въздушният филтър за купе MEYLE-PD е замерен в статично ненатоварено състояние. Това означава, че капацитетът на филтъра дори се увеличава по време на покой.

Въздушният филтър за купе MEYLE-PD с висококачествени филтърни медии е обогатен със специално импрегниран активен въглен, за да може да абсорбира по-висок дял NOx, да го превърне в сол и по този начин да го обвърже трайно, а повишената ефективност на филтъра възпрепятства проникването на фини прахови частици във вътрешността на превозното средство.
Погрижете се за здравето си: потърсете въздушен филтър за купе MEYLE PD във вашия доставчик на резервни части.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ