Тунинг » Mercedes W 126 с карбонов бодикит – един впечатляващ рестомод

Mercedes W 126 с карбонов бодикит – един впечатляващ рестомод

0904
2022

Бодикит от карбон, джанти Rotiform, двойни крайни ауспухови тръби и клетка срещу преобръщане: така би могъл да изглежда рестомод на базата на Mercedes W 126!

Този Mercedes S-клас не е за традиционалисти! Товрецът Каран Адиви е създал дизайна на един W 126, който няма почти нищо общо с непреходната класика. Рестомодите са екстремно харесвани. През последните години все повече тунинг-фирми се насочиха към това да оборудват автомобилни легенди с модерна техника. Един от основателите на сцената за рестомоди е фирма Singer, която придоби световна известност.

Сега талантливият творец Каран Адиви ни показва, как си представя една рестомод-версия на Mercedes S-клас от поколение W 126. Той пусна рендери на W 126 с карбонов бодикит!

Mercedes W 126 е произведен над 890 000 пъти

За много фенове W 126 е най-красивата лимузина на Mercedes за всички времена. Наследникът на W 116 се появява на пазара през 1979 г. и до 1991 г. е произведен над 890 000 пъти (заедно с Coupé-версията C 126), преди да бъде сменен от внушителния W 140.

W 126 е не само първият автомобил с въздушна възглавница за водача (от 1981), а и символ на лукса. В днешно време добре поддържани екземпляри се срещат рядко и са доста ценни.

Адиви ни показва три различни версии на Benz-а. Първо нека погледнем тъмносиния вариант: в предницата личат XXL-вентилационни отвори, покрити с логата на AMG фарове и преден сплитер от прозрачен карбон, който е всичко друго, но не и малък.

Иначе сребристите джанти Rotiform изпълват широките калници докрай.

Ауспухови тръби вместо регистрационен номер

Отзад впечатление правят две крайни ауспухови тръби на мястото на регистрационни я номер. И правилно: защо му са номера на един състезателен автомобил?

Версия номер 2 се различава само по някои нюанси: сребрист вместо тъмносин лак, джанти Rotiform със златна звезда и жълти спирачни апарати.

Клетка срещу преобръщане и BBS-Turbofan-джанти

Третата и последна версия е черешката на тортата на проекта. Тук S-клас е лакиран в матово-оранжев цвят. Погледите привличат джантите  BBS-Turbofan, които придават на W 126 изцяло нов вид.

Освен това си личи, че този вариант за състезателния спорт има клетка срещу преобръщане и седалки тип корито.

Преди традиционалистите да подскочат: при този Benz става дума все още само за рисунки, които едва ли ще се превърнат в реалност.

ИЗВОД

Макар, че с разрешителното за движение по нормални пътища определено ще е трудно – такъв тунинг с много карбон на класическия модел W 126 е все пак привлекателен. Налице е и идеята за подходящо задвижване – какво ще кажете за 6,2-литров V8-атмосферен агрегат (M 156)?

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ