Mercedes SLK за 10 000 лв. – дали е добра идея?

Скъпите автомобили доставят най-голямо удоволствие, когато загубата на стойност вече е зад гърба им. Същото е положението и при открития Mercedes. Роудстърът вече е достигнал най-ниското ценово равнище. Едва ли ще поевтинеят повече...


29
авг.
2017

Това ни дразни

SLK е солиден употребяван автомобил. Филигранният сгъваем покрив практически никога не се поврежда . Двигателите също изминават над 250 000 километра без проблеми. При 230 Kompressor е възможно капилярно проникване на масло по кабелния сноп до електронния управляващ блок. Резултатът е късо съединение. Ламарините на SLK са по-добре защитен и срещу корозия от тези на останалите модели на Mercedes от онези години. Но е добре да проверите предните калници за ръжда. В интериора най-силно впечатление прави износеният софтлак по средната конзола – което е особено дразнещо при цветните интериори. Понякога прогарят катализаторите. Изгнилите крайни ауспухови гърнета често са сменени със спортни – които обаче са по-шумни. И още нещо: леките течове на масло от задния диференциал са нещо нормално.

Ръжда
При автомобили с голям пробег проверете предния капан за ръжда, предизвикана от удари от камъчета

Ръжда 2
Предните калници проявяват склонност да
ръждясват по „веждата“ в посока към предната броня

Предно окачване
Износване – тампоните на напречните носачи издържат около 100 000 километра

Електроника
Ако електронният управляващ блок „плува“ в масло, вероятно всеки момент ще изгори

Ауспух
Обичайна гледка са прогорелите катализатори и ръждата по крайното ауспухово гърне

Течове на масло
С напредване на възрастта диференциалът и автоматичната трансмисия често се „изпотяват“ с масло

Извод

Ранните SLK се отличават с непреходен дизайн и са добри в техническо отношение. Благодарение на солидната изработка и приличната защита срещу корозия автомобилите правят добро впечатление. Удоволствие за 10 000 лева – при SLK това е възможно. Ако се интересувате, не се колебайте и купувайте.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >