2017
Това ни дразни
SLK е солиден употребяван автомобил. Филигранният сгъваем покрив практически никога не се поврежда . Двигателите също изминават над 250 000 километра без проблеми. При 230 Kompressor е възможно капилярно проникване на масло по кабелния сноп до електронния управляващ блок. Резултатът е късо съединение. Ламарините на SLK са по-добре защитен и срещу корозия от тези на останалите модели на Mercedes от онези години. Но е добре да проверите предните калници за ръжда. В интериора най-силно впечатление прави износеният софтлак по средната конзола – което е особено дразнещо при цветните интериори. Понякога прогарят катализаторите. Изгнилите крайни ауспухови гърнета често са сменени със спортни – които обаче са по-шумни. И още нещо: леките течове на масло от задния диференциал са нещо нормално.

Ръжда
При автомобили с голям пробег проверете предния капан за ръжда, предизвикана от удари от камъчета

Течове на масло
С напредване на възрастта диференциалът и автоматичната трансмисия често се „изпотяват“ с масло
Извод
Ранните SLK се отличават с непреходен дизайн и са добри в техническо отношение. Благодарение на солидната изработка и приличната защита срещу корозия автомобилите правят добро впечатление. Удоволствие за 10 000 лева – при SLK това е възможно. Ако се интересувате, не се колебайте и купувайте.