Mercedes SLC или Audi TT: коя е иконата на бъдещето?

SLK вече се нарича SLC – и за пръв път ще го сравним с Audi TT. В теста участва и едно Porsche 911 Cabrio от 1989 година. Отваряме покривите за теста


10
окт.
2016

И двата модела обаче не биха могли да изпреварят Porsche – стига зад волана му да седи относително опитен водач. Навремето 911 се е нуждаел от 6,1 секунди за спринта от 0 до 100 км/ч и е развивал максимална скорост 245 км/ч. През 1989 година, забележете. За разлика от SLC тестовото ТТ не бе оборудвано с адаптивни амортисьори, с 19-цоловите си гуми вози по-енергично и стегнато от SLC, управлява се забележително пъргаво и жизнено, направо събужда желанието да си поиграете. И спира значително по-добре от Benz. Цялото това удоволствие, както и предполагахме, не е евтино. Цената на тестовото Audi е 94 740 лева, Mercedes струва 104 398 лева. Горе-долу толкова струва и 911 от 1989 година. Сериозни суми. Но почитателите ги плащат с удоволствие.

Готин и модерен, с пер- фектна изработка, вир- туалният кокпит е сери- ен при Audi (вляво). Строг и праволинеен интериор при Benz. Красиви класически уреди с 4,5-инчов дисплей между тях

Готин и модерен, с перфектна изработка, виртуалният кокпит е сериен за Audi (вляво). Строг и праволинеен интериор при Benz с красиви класически уреди с 4,5-инчов дисплей
между тях

Продължете на следващата страница <!–nextpage–>

Спортните седалки са опционални за ТТ (вляво), докато при Mercedes са серийни

Спортните седалки са опционални за ТТ (вляво), докато при Mercedes са серийни

capture

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >