Mercedes SLC или Audi TT: коя е иконата на бъдещето?

SLK вече се нарича SLC – и за пръв път ще го сравним с Audi TT. В теста участва и едно Porsche 911 Cabrio от 1989 година. Отваряме покривите за теста


10
окт.
2016

Тази роля се изпълнява от Audi. ТТ се задвижва от познатия 2-литров агрегат с 230 к.с. при 4500 оборота, свързан с 6-степенна DSG. TFSI звучи по-фино и се развърта по-леко от четирицилиндровия мотор на Benz, DSG наистина леко придърпва при потегляне, но реагира будно и изключително бързо. Въпреки всичко Audi не се движи много по-добре от SLC – но такова е усещането, все пак теглото му е по-ниско с над 100 килограма.

Съвършено кабрио усещане ще изпитате в 911

Съвършено кабрио усещане ще изпитате в 911

Класически кокпит на Porsche – и все още се усеща духът на добрата стара „костенурка“

Класически кокпит на Porsche – и все още се усеща духът на добрата стара „костенурка“…

и двигател мечта: 3,2-литров с 231 к.с. Боксер!

…и двигател мечта: 3,2-литров с
231 к.с. Боксер!

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Ford Focus 1.0 EcoBoost и Honda Civic 1.0 Turbo: битката на „тройкаджиите”

12
дек.
2017

С най-малкия EcoBoost Ford стана пионер в налагането на Downsizing-a. Ние изправихме поостарелия Focus в сравнение с най-новото издание на Civic – отново с 3 цилиндъра и турбо

Card image cap
Skoda Octavia RS: cпортна, но практична

15
юни
2016

Най-мощната серийна Octavia комбинира удобна каросерия с ултрапъргаво задвижване

Card image cap
Honda НR-V 1.6 i-DTEC: Jazz без страх от бордюри

23
авг.
2016

Малкият SUV HR-V впечатлява с всестранните си таланти

Card image cap

В последния брой:

Архив >