Mercedes SLC или Audi TT: коя е иконата на бъдещето?

SLK вече се нарича SLC – и за пръв път ще го сравним с Audi TT. В теста участва и едно Porsche 911 Cabrio от 1989 година. Отваряме покривите за теста


10
окт.
2016

ИКОНАТА, казва речникът, е изображение на православен светец. Тоест възхитителна вещ. Точно така е! Защото според общото мнение 911 е точно това. А т. нар. G модел, произвеждан между 1973 и 1989 година, е нещо особено специално. В теста участва кабриолет от 1989 година, и то за да можем специално да го сравним с Mercedes SLC и Audi TT. Имат ли двата нови модела потенциала да станат известни? При преименуването на моделната си палитра – GLC вместо GLK, GLS вместо GL, GLE вместо M – Mercedes достигна и до SLK, който вече се нарича SLC. „C“ естествено подсказва за донора на техниката С-клас. Освен новите означения моделът получи и обичайния фейслифт с промени отпред, отзад и в кокпита. Той изглежда наистина добре и приятно традиционен с правите си линии, кръглите дюзи на вентилацията, масивната средна конзола и красивите класически уреди. Седалките са удобни и дълбоки, близо до пътя и много приятни. При Audi позицията на седене е малко по-висока, но и неговите седалки осигуряват много добра странична опора.

Дизайн? Страхотен! SLC с променени задни светлини и брони. TT е на две години, но все още е истински свеж

Дизайн? Страхотен! SLC с променени задни светлини и брони. TT е на две години, но все още е истински свеж

При директно сравнение с SLC с хладния си, редуциран дизайн и виртуалния кокпит TT изглежда като автомобил от друга ера. Върху неговия 12,3-инчов дисплей уредите, навигацията и много други функции могат да се изобразяват с висока резолюция и в различни варианти. За такива неща старото 911 естествено може само да си мечтае, при директно сравнение кокпитът му изглежда опростен и делови, но точно в това е и неговият чар: просто не се нуждаете от нещо друго. В 911 водачът и пътникът до него седят близо един до друг, двата нови модела предлагат значително повече място, като Audi има леко предимство. Неговият гюрук се отваря с приятно бръмчене за 10 секунди, покривът от метал и стъкло на Benz се нуждае от два пъти повече време. Porsche се справя за 12 секунди – също напълно електрически – много добро постижение. Но при движението си гюрукът трака и скърца малко по-шумно.

Покривът на SLC се отваря за по-малко от 20 секунди, ТТ успява за 10. Всичко функционира безупречно

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Бързата Alfa Romeo Giulia

29
ное.
2016

Alfa Romeo пуска на пазара Giulia Veloce с дизелов и бензинов двигател и двойно задвижване. От нашите първи впечатления ще научите колко бърза е в действителност тази нова лимузина!

Card image cap
Jaguar F-Pace 25d: срещу каноните

8
ное.
2017

Най-високият модел на Jaguar получи нов дизелов двигател. Това е първият агрегат на JLR с „двойка” турбокомпресори

Card image cap

В последния брой:

Архив >