От Шанхай: Mercedes S-клас фейслифт

След 4 години швабите обновяват своя флагман: асистиращите системи получават ъпдейт, ще има и нов V8 агрегат


18
апр.
2017

Daimler модернизира Mercedes S-клас. Флагманът на марката ще получи не само обновяване на външния вид, нови фарове и преработени брони, но и най-модерната техника на концерна. Предницата на флагмана е леко обновена, нови са решетката на радиатора и броните. Отпред 6- и 8-цилиндровите версии могат да бъдат разпознати по двойните ламели и черните елементи. V12- и дългата база ще получат хромирани ламели, а версията Mercedes-Maybach – допълнителна порция хром. С доплащащите се Multibeam-LED-фарове светлинният подпис се променя, задните светлини също са с нов дизайн и са прозрачни. Лека промяна откриваме по долната част на задната броня.

Новият E-клас вдигна летвата по отношение на асистиращите системи, затова сега S-класа има да наваксва. Новият S-клас ще направи още една крачка в посока автономно шофиране. Най-важното обновление: след фейслифта активната система за регулиране на дистанцията „Distronic“ се допитва при автоматизираното управление до карти за кръгови кръстовища, места за плащане на такси, завои и кръстовища. Диапазонът на скоростта, в който работи системата Distronic, е вдигнат от инженерите на нивото на E-клас – до 210 км/ч (досега 200 км/ч). За да накарате автомобила сам да смени пътната лента, е достатъчно да задействате превключвателя за мигачите.

Щедрото място и висококачествените материали излъчват благородство. Фейслифтът на S-клас предлага преливащи един в друг 12,3-инчови дисплеи – много по-елегантно в сравнение с досега. Управлението на кокпита на S-клас е от по-малкия модел Е-клас.

С цел максимален комфорт окачването „Magic Body Control“ е усъвършенствано с камери за пътната настилка („Road Surface Scan“). Нова е функцията за накланяне в завои („Curve“), при която каросерията се накланя до 2,65 градуса, за да намали напречните сили за пасажерите. При така наречената функция „Energizing“ от Mercedes говорят за световна новост. Тя позволява индивидуална настройка на климатика, седалките, светлината и музиката.

В новия Mercedes S-клас смартфонът се превръща в ключ за автомобила. така посредством системата Near-Field луксозната лимузина може да бъде не само отключвана и заключвана, но и паркирана – при положение, че автомобилът до вас е паркиран прекалено близо и не можете да си влезете в колата. В режим „Explore“ луксозният Benz може да се придвижи направо на разстояние 15 метра (напред или назад) – направляван от телефона на водача.

За пазарния старт през юли 2017 за S-клас ще се предлагат нови двигатели, два дизелови и два бензинови. При дизелите това са S 350 d (286 к.с. и 600 Нм) и S 400 d (340 к.с. и 700 Нм). S 400 d е най-мощният сериен дизелов агрегат при Mercedes и ще има среден разход от 5,6 литра. Досегашният 8-цилиндров бензинов мотор с 455 к.с. от S 500 ще бъде заменен от S 560 с 469 к.с. и също 700 Нм. Временен Mercedes AMG S 63 4Matic+. AMG ще замени 5,5-литровия V8-битурбо с 585 к.с. с по-малък V8-битурбо с 612 к.с.

Планиран е и вариант Plug-in-хибрид, който ще може да измина изцяло електрически разстояние от 50 километра.

Още по темата

Card image cap
Subaru прави лек фейслифт на Outback

7
апр.
2017

Обновената версия ще отбележи премиерата си на изложението в Ню Йорк (14-23 април) и първо ще атакува американския пазар, а на по-късен етап – и европейския

Card image cap
Хибридният офроуд Tiguan

11
ян.
2016

Бензинов агрегат, два електромотора и „суров“ външен вид трябва да превърнат новия VW Tiguan в сериозен еколог извън пътя

Card image cap
Copzilla: бандитите треперят пред този GT-R

7
апр.
2017

Джантите с „бомбе“ седят доста странно на Годзила... и привличат повече внимание дори от сигналната уредба!

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: