Mercedes GLE срещу VW Touareg: кой по-добрият динозавър с интелект?

2012
2019

НАТОВАРЕНИ С БАГАЖ, те тежат 3 тона, високи са колкото стени на къща, а сърцата им бият в бензинов такт – човек би могъл да си помисли, че подобен „старомоден“ 4×4 динозавър се хвърля към поредната локва на полето или се движи тежко по магистралата. Mercedes GLE не е глупав като някои динозаври, а е доста интелигентен – при това предвиждащ ситуациите с техника от бъдещето. Например в завоите швабският XL SUV се противопоставя на центробежните сили, като се накланя настрани като мотоциклет. Ако през тъмната част от денонощието посегнеш към седалката на пътника отпред вдясно, в областта на повърхността за сядане светва лампа за четене. При молба GLE дори може да изобрази на навигационната система подходящия мокет за мястото ви на пребиваване. А в случай на катастрофа през високоговорителите ще се чува звук, който ще „отслаби“ пукота на въздушната възглавница.

Няма спор: високите технологии пътуват постоянно с този автомобил. Колко интелигентен е в действителност GLE 450, ще проверим в директно сравнение с един от премиум SUV-овете: VW Touareg V6 TSI. Тук също е пълно с техника, която прави пътуването по-сигурно, по-удобно и по-лесно. Дотук добре. И двата колоса обаче са доста скъпи. Под 132 839 лв. няма как да се сдобиете с Mercedes GLE, а за Touareg V6 от VW искат най-малко 107 665 лв. И това не е всичко: моделите на Mercedes и VW притежават интелект. Интелигентни мултимедийни системи, мерки за безопасност и комфортна техника – всичко това е част от оборудването. Огромният дисплей в GLE с размери 45 x 15 см, чрез който водачът се информира на практика за всичко и който все пак отклонява вниманието от случващото се на пътя, се доплаща – струва 2382 лв. допълнително.

1 Комбиниран уред 12,3 инча, може да изобразява в четири стила. Отдясно: режим „икономичен“ с редуциран обем. 2 Мултимедиен дисплей Също 12,3-инчов, управлява се чрез допир. Възможно е и управление чрез жестове. В навигацията можете да свържете препоръки за посоката с реални снимки от пътя.
Два пъти отличен: седалки с най-добра тапицерия и странична опора, двигател с шест цилиндъра в редица. Чува се и е сравнително икономичен. Максималният въртящ момент е 500 Нм

Продължете на следващата страница

Още по темата


Notice: Undefined index: usedTag in /home/autoupsw/public_html/wp-content/themes/autobild/sidebar.php on line 3
Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин