Mercedes GLA 250 срещу Mercedes A 250: Тук по-модерен означава по-нисък


3
ян.
2019

АКО РЕШАВАМЕ от гледна точка на усещането за интериора, то в сравнението ни един срещу друг се изправят дядото и внукът на Mercedes. Новият A-клас с високотехнологичната си система за управление на кокпита MBUX играе ролята на космически кораб, докато близкият роднина и вариант на SUV GLA – тази на каляската. Е, разбира се, нека не прекаляваме и нещата не са чак толкова зле. Ако търсите система за гласови команди и бърза и прецизна навигация, то няма да ги откриете в GLA. Компактният модел е пионерът на тази техника. Действително върхът при мултимедийните системи на новия A-клас е впечатляваща екстра. Огромните дисплеи са с много висока резолюция, а индикациите могат да се конфигурират по най-разнообразен начин. Все пак: уредите на GLA също могат да се конфигурират и предложенията на навигацията да се изобразяват на монитора. Достатъчно си поиграхме, нека потърсим функционалните предимства. В SUV-а намерихме следното: малко по-добър обзор, както и по-голяма вместимост на багажника – и това е. По всички останали показатели измерването бе в полза на компактния модел. Дори аргументът „да седиш нависоко“ е доста относителен при тази двойка. GLA предлага 55 см между седалката и нивото на пътя – прекалено малко усещане за истински SUV. Освен това A-клас е по-мощен, поддържа по-пъргаво газта във всички дисциплини, реагира по-бързо на командите на управлението и харчи дори с литър по-малко. Във версия 250 с двойно задвижване и 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя DCT SUV-ът и компактният модел са с почти еднаква цена. GLA се предлага в комбинация с автоматични скорости само с 4х4 задвижване. При A-клас клиентът има право на избор: с предно задвижване A 250 струва с oколо 4000 лв. по-малко от по-високия си брат.

Чисто новата мултимедийна система MBUX с впечатляващо широкия си дисплей се монтира от Mercedes само в новия A-клас. GLA е със свободно разположения монитор на по-старите модели на марката

Бутон или гласова команда: A 250 владее и двете, като командите с глас се разпознават от системата Hey Mercedes

Кой кой е? Разликата във височината не е кой знае колко значителна. Ние измерихме: в SUV водачът седи на височина от 54,5 сантиметра – абсолютната средна стойност

Победител: КОМПАКТНИЯТ

Извод

GLA е малко по-функционален, но пък категорично по-старият модел. Затова по-бързо и по-модерно ще се движите с A 250.

Още по темата

Card image cap
Първи впечатления Kia Stinger: Ужилени от емоцията!

28
ное.
2017

Kia Stinger прави поредната стъпка по пътя на успеха – впечатляващата спортна лимузина в стила на традиционно Gran Turismo e с мощност до 370 к.с.

Card image cap
Поставя ли Mercedes отново мащаби?

8
апр.
2016

Новият E-клас среща своя предшественик от 1985 г. – двата автомобила са доста различни. Ние обаче открихме и много общи неща

Card image cap
Hyundai i20 Coupé 1,0 Turbo GDI – спортист за всекидневието

5
юли
2016

Моделът с три врати е значително по-динамичен от големия си брат. И пръв получава новият 3-цилиндров турбодвигател с директно впръскване

Card image cap
Високият клас на VW: колко Phaeton се крие в Arteon?

29
сеп.
2017

Новият Arteon трябва да замести не само СС, но и Phaeton. Но дали успява? На този въпрос ще отговори нашият сравнителен тест

Card image cap
Новият Audi Q7 e-tron: Ще успее ли да се справи с маратона?

10
сеп.
2016

Динозавърът вече има електромотор! Участвахме с него на маратона на Хамбург – ще успее ли да измине отсечката от 42,195 километра?

Card image cap

В последния брой:

Архив >