Mercedes E-клас (W210) като употребяван: могат ли тези очи да лъжат?

Не е за вярване: Е-класите с характерните 4 кръгли фара вече се предлагат за по-малко от 4000 лева. Ние ще хвърлим критичен поглед на внушителната лимузина на Benz с означение W 210


24
юли
2017

 

Това ни дразни 

Счупени пружини на окачването, износени демпфери на кардана и разбити кормилни накрайници – това са обичайните проблем и на W 210. При смяна на маслото на всеки 100 000 километра автоматичните трансмисии се отблагодаряват с дълъг живот. Това е станало ясно дари и на Mercedes и те препоръчват смяна на трансмисионното масло (в началото то е било обявено като неподлежащо на смяна). Проблем : цялата каросерия ръждясва, особено по вратите. Daimler направи много ремонти, затова и повечето W 210 са с нови врати, което се познава по залепените уплътните ли. Проверете и напречните опори на двигателя.

Ослепели
След дълги километри по магистралите кръглите фарове на Е-класата са катo обработени с пясъкоструйка

Без хлад
С напредване на възрастта климатичните инсталации често се повреждат. Също като при тестовия автомобил

Незащитени
При производството е пестено от консервиращия восък. Резултатът е ръжда по опорите на двигателя

Лоша консервация
Влагата прониква между покритието и ламарините. Резултатът: повсеместна корозия

Лоша защита
W 210 ръждясват особено интензивно по гънките на ламарините, в случая около уплътнителя

Корозия
Ръждата около ключалката на задния капак е типична за повечето стари Е-класи „очиларки“

Извод

Mercedes и ръждата – няма друг модел на марката, който да страда толкова тежко от корозията като W 210. Ако все пак откриете автомобил без ръжда, то най-често вратите и капаците са нови. Но ако просто се нуждаете от просторна лимузина и не държите на външността, няма проблем да си купите подобен екземпляр за 4000 лева. Всички останали по-добре да потърсят изгодно Audi A6 или BMW Серия 5.

Още по темата