Mercedes E-клас All-Terrain: T-моделът за груби задачи

2010
2016

ТОВА, КОЕТО VOLVO Cross Country и Audi allroad правят от години, сега се копира и от Mercedes: с много нова техника и малко „грим“ новият T-модел на E-клас се превръща в All-Terrain – нов вариант на модела, нещо между комби и SUV, който комбинира внушителната визия с повишена проходимост.

Повдигнатото комби серийно се оборудва с двойно задвижване, като то е допълнено със специален режим за офроуд и познатото от Е-клас въздушно окачване. Air Body Control повдига каросерията с до 35 милиметра по-високо, но клиренсът (156 мм) остава доста по-малък в сравнение с Volvo Cross Country (вдясно). При нормално ниво клиренсът на All-Terrain е по-голям с 29 милиметра в сравнение с Т-модел. Визуалните разлики са променената предна част (със „защита на дъното“), страничните лайстни и по-масивната задна броня. Това не е автомобил за тежък офроуд, което се вижда и от финия интериор с педали от неръждаема стомана. Естествено, All-Terrain заимства всички хитроумни решения от нормалното комби, от разделената на три части облегалка на задната седалка до задвижвания електрически заден капак (серийно).

Светлата „защита на дъното“ отзад е по-скоро шоу, отколкото предпазен елемент

Светлата „защита на дъното“ отзад е по-скоро шоу, отколкото предпазен елемент

Офроуд комбито се оборудва с ексклузивни 19- и 20-цолови джанти, чиито по-високи бордове повишават както комфорта, така и клиренса. Продажбите стартират през пролетта, отначало с популярния E 220 d със 194 к.с. Четирицилиндровият дизел спринтира малко по-бавно (8 секунди) до 100 км/ч и харчи близо литър повече (5,1 л/100 км) от нормалното комби. Цените стартират от около 110 000 лева и са по-високи с около 4000 лева от сравним Т-модел. Но който иска двойно задвижване, с All-Terrain ще получи моден, добре оборудван и още по-добре изглеждащ автомобил.

Всичко е като при цивилното комби. Превключвателят за режимите на шофиране на средната конзола има нова степен: All-Terrain с допълнителни индикации на дисплея

Всичко е като при цивилното комби. Превключвателят за режимите на шофиране на средната конзола има нова степен: All-Terrain с допълнителни индикации на дисплея

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин