2019
ПОЗВОЛЕНО ЛИ ИМ Е ДА ГО ПРАВЯТ? Зададохме този въпрос, когато се появи първият CLS – беше през 2004 г. Швабите пуснаха на базата на Е-клас един дързък модел със заоблени форми и категорично неразумен характер. Както вече знаем, автомобилът пожъна успех.
Сега на пазара се появява третото поколение. И според нас CLS е намерил своята съвършена и завършена форма. По-стегнат и по-наточен в сравнение с преди. С решетката на AMG GT, с дълъг преден капак, тесни прозорци, нисък, скосен назад покрив и изтеглена задница. Като излят.
Наслада за окото са осветените отвътре вентилационни дюзи (серийно осветление на интериора с 64 цвята). Макар и да не са жизненонеобходими, те са красиви. Тестовият CLS бе оборудван с два огромни 12,3-инчови монитора, а широкоекранният кокпит с дигитални уреди струва 2000 лв., като дисплеят в средата е част от навигационната система Comand Online за 4200 лв.
Mercedes възроди редовия 6-цилиндров мотор – в случая той е 2,9-литров с максимална мощност 286 конски сили. От Mercedes са направили и чудесна настройка. Тестовият 350 d е с 4х4, с 19-цолови джанти от AMG Line и въздушно окачване, с което вози много нежно. Така оборудван, моделът заема внушителна и мощна позиция на пътя – в положителния смисъл. С финото си управление автомобилът се направлява с лекота, но без нервност, бързо, но все пак спокойно. Истинска наслада! Направо не ти се иска да слизаш.
ПОВЕЧЕ ЗА МОДЕЛА – В НАШЕТО ВИДЕО!