Mercedes Benz премахна отстъпките за VIP-клиенти

1908
2021

Отново заради кризата с чиповете: известните личности като Арнолд Шварценегер например, който харесва G-клас, в бъдеще няма да получават отстъпка за VIP клиенти от производителя от Щутгарт.

Ескалиращата ситуация с липсата на полупроводници засегна нови области: Mercedes-Benz премахна отстъпката си за известни клиенти на G-клас.. 

VIP-оперативният лизинг е наем на автомобили при специални условия, които се дават само на избрани личности от обществения живот. От тези условия се възползват и Instagram-инфлуенсъри или ютюбъри, които разполагат с определен брой последователи.  Един от производителите на коли, предлагащ такъв VIP-оперативен лизинг, е Mercedes Benz. Естествено от Щутгарт ценят рекламния ефект на подобни начинания. Посланието: известните и успешни хора карат Mercedes. Кой ли не би искал да бъде известен и да има успех?

Колко струва един VIP-договор за оперативен лизинг на Mercedes?

Размер на вноската: 1 % от цената на автомобила

Срок на договора: 6 до 12 месеца

Пробег: неограничен

Допълнителни услуги: застраховка, регистрация, данък МПС, поддръжка – всички те са в включени във вноската.

Така, че условия на VIP-лизинга, или наричан от Mercedes VIP-наем, са наистина впечатляващи. Клиентите могат да избират сами модела – от А-клас през С 63 S AMG до G-клас.

Принципно повечето  VIP-договори за оперативен лизинг се сключват за кратък период от време – между 6 и 12 месеца. Иначе Mercedes не предлага такива срокове на договори за оперативен лизинг на нормалните си клиенти.

Освен това лизинговата вноска покрива всички допълнителни разходи като застраховка, поддръжка, данък и регистрация. Тъй като регистрацията се извършва от Daimler AG, повечето VIP-автомобили са с регистрация от Щутгарт.

VIP-клиентите изобщо не трябва да се притесняват за пробега – Mercedes не го ограничава.

Кой има право да получи Mercedes VIP-оперативен лизинг?

VIP-договори за оперативен лизинг се дават преди всичко на хората, които имат принос за съставянето на мнения наот национален мащаб. Сред тях са актьори, спортисти, музиканти, инфлуенсъри от социалните медии.

Особено последните имат за цел да популяризират марката Mercedes сред младото поколение благодарение на огромното влияние на Instagram, YouTube и компания.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин