ОТ ТОЧНО ДВЕ ГОДИНИ AMG произвежда GT, а съвсем навреме за следващия сезон на откритото шофиране болидът ще се появи и във версия роудстър с покрив от плат. Трипластовият покрив се отваря за точно 11 секунди до скорост 50 км/ч и се предлага в червено, черно и бежово. Визията му е впечатляваща и като Coupé, а създателите на Mercedes са продължили успешната игра и при роудстъра. Решетката на радиатора Panamericana, екстремно дългият преден капак, мускулестите флангове и подчертано широката задница говорят еднозначен език: тук се крие истинска мощ!
И обещанието не е празно. Роудстърът е задвижван от същия 4-литров V8 агрегат както Coupé-то. Битурбо моторът се предлага в два варианта – в GT Roadster с 476 к.с. и в GT C Roadster с 557 к.с., и двата двигателя са комбинирани със 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя. GT е с максимален въртящ момент от 630 Нм при 1700 оборота, като достига темпо 100 км/ч за четири секунди и вдига максимум 302 км/ч. Невероятно, но може и още по-добре. GT C е с 680 Нм при 1900 оборота, като взема спринта до 100 км/ч за 3,7 секунди, а максималното му темпо е 316 км/ч. В техническо отношение GT C е близък с разполагащия с 585 к.с. GT R, като използва неговата система за активни задни завиващи колела, електронно регулиращия се блокаж на диференциала и адаптивните му амортисьори. Както споменахме, стартът е през следващата пролет, а от AMG засега не дават информация относно цените. Само ще припомним, че AMG GT Coupé с 462 к.с. се предлага на цена от 230 000 лв.

GT C е с по-широка с 5,7 сантиметра задница – доста внушителен. Предните джанти са 19-, а задните 20-цолови
ИЗВОД
Хората с подобаващо пълен портфейл могат да се радват: като роудстър AMG GT е страхотен и завладяващ. Прибавяме и фината техника, като без съмнение мощността на роудстъра също ще ви задоволи напълно.