Mercedes-AMG GLS 63: този колос се движи като спортен автомобил


27
мар.
2020

Mercedes-AMG GLS 63 тежи впечатляващите 2630 кг и всеки, който поне малко е внимавал в часовете по физика, знае, че за да задвижиш тази маса, ти трябва доста енергия. В луксозно-спортния „лайнер“ от Афалтербах работи 4-литров V8 Biturbo, който изпраща 612 к.с. и 850 Нм към коляновия вал. За допълнителна тяга се грижи интегриран стартер-генератор, който повишава динамиката с 22 к.с. (16 кВт).

Ускорение на нивото на спортен автомобил

„Електрическият Booster действа в зависимост от избрания режим на шофиране“, обяснява ръководителят на проекта на Mercedes Tило-Урс Раецке. Особено в най-динамичната програма Sport+ това се случва прекрасно: AMG-колосът се изстрелва като ужилен от пчела, а 9-степенният автоматик сменя предавките толкова пъргаво, че изобщо не се усещат прекъсвания в подаването на мощност. Само след 4,2 сек при старт от място ще достигнете 100 км/ч. При това ускорението продължава чак до 280 км/ч, а благодарение на системата за изключване на цилиндрите разходът е едва 11,9 л на 100 км – съвсем прилично постижение за такъв великан.

Различните режими на шофиране успяват да направят „шпагата“ между спортно и комфортно поведение на пътя.

Разделението между различните програми на шофиране е съвсем осезаемо: ще усетите осезаема разлика между Comfort и Sport+. Благодарение на системата за напречна стабилизация SUV-ът не става прекалено „мек“ в режим Comfort, нито прекалено „твърд“ в Sport+. Изненадващо е колко пъргаво атакува завоите AMG GLS 63. Единствено при по-остри завои двойното задвижване има трудности да се справя с комбинацията от тегло, радиус и скорост, като предницата леко „бута“ с тенденция към излизане от желаната крива.

Различните режими на шофиране успяват да направят „шпагата“ между спортно и комфортно поведение на пътя. В спортните режими воланът се „втвърдява“ , дава много добра обратна връзка и прецизно „дирижира“ Mercedes-AMG GLS по асфалта. Допълнително помагат настройката на окачването и по-директното свързване на двигателя с каросерията посредством интегрална греда. „Това е по-директно, по-спортно“, обобщава Раецке. Заради междуосието от 3,13 м движенията на каросерията са по-скоро хармонични, а не неспокойни.

В интериора царят комфорт и лукс. Стъкленият панорамен покрив пропуска много светлина в дългия 5,23 м „хол“, седалките са невероятно удобни, а при липса на товар съвсем спокойно можете да се разположите удобно в багажника. Третият ред седалки превръща AMG-GLS в идеален превозвач за голямото семейство. Когато сгънете задните седалки, обемът на багажника се увеличава от 355 на 2400 л. Два големи дисплея, подлежащият на множество варианти за конфигурация на кокпит, както и инфотейнмънт системата MBUX облекчават работата на водача. Mercedes-AMG GLS 63 ще бъде при дилърите от средата на 2020 и ще струва малко под 300 000 лв.

РАЗГЛЕДАЙТЕ ОБЯВИ ЗА УПОТРЕБЯВАНИ MERCEDES-AMG GLS 63 В НАШАТА ОНЛАЙН БОРСА

Още по темата