Mercedes-AMG G 63 с почти 1000 к.с. вдига 280 км/ч

0709
2020

Posaidon изтръгна 940 к.с. и 1278 Нм от V8-битурбо агрегата на Mercedes-AMG G 63. Така всъдеходът вдига 280 км/ч!

Внушителните 585 к.с. се предоставят от Mercedes AMG G 63 серийно на клиентите. Солидна мощност, за да може тежащият почти 2,5 тона класически всъдеход да ускори за 4,5 секунди до темпо 100 км/ч.  Определено е доста бавно – смятат тунинг-специалистите от Posaidon!

Брутална мощност благодарение на метанол

След тунинга на специалистите, всъдеходът спринтира за 3,6 секунди до темпо 100. Това е не само почти секунда по-бързо от серийната версия, но е и по-бързо от AMG GT. Всичко това е възможно благодарение на солиден плюс по отношение на мощността: Posaidon са изтръгнали от 4-литровия V8 агрегат внушителните 940 к.с. – с 355 к.с. повече от серийния вариант. Още по-впечатляващо е увеличението на максималния въртящ момент: Posaidon са го повишили от 850 на 1278 нютонметра.

За да изтръгнат мощността от агрегата, хората от Posaidon са инсталирали нови турбини и нова ауспухова уредба. Освен това тунинг-специалистите са оптимизирали цилиндровата глава, притока на въздух и охлаждането. Предният капак също е нов – от карбон. Преди всичко от Posaidon залагат на ново впръскване на вода и метанол, за да отприщят изключителната мощност. Резервоарът с тази смес е разположен в багажника. Разбира се, че тунинг-специалистите са оптимизирали и устройството за управление на двигателя.Използвайки възможността, Posaidon са вдигнали и максималната скорост на 280 км/ч. За да бъде озаптяна тази мощност подобаващо, от тунинг-фирмата са монтирали карбоново-керамични спирачки на AMG, които не само спират по-добре, но са и по-леки.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин