Mercedes-AMG G 63 вече е мек хибрид!

2703
2024

Mercedes-AMG G 63 е бестселър – футболисти, рапъри, бизнесмени обичат ръбестия модел. Три от пет продадени G-клас са AMG-версии!

За последно G 63 струваше поне 380 000 лв., но реално клиентите плащаха повече. Освен това чакаха най-малко година – въпреки това  G 63 се продава като топъл хляб.

С фейслифта цените на Mercedes-AMG ще надхвърлят 400 000 лв. – това няма да попречи на успеха на G 63.

След фейслифта на G-клас, след шест години G 63 също ще бъде обновен, макар и сдържано. Отпред ще има три ламели през вентилационните отвори на бронята, също така нов дизайн на джантите (20-22 цолови, серийно 20 цолови) и AMG-лого на предния капак. Карбоновият пакет, включващ капаци на страничните огледала, защита на дъното на автомобила, капак на резервното колело, потъмнени фарове и радиаторна решетка в цвят Dark Chome, също е нов и е в хармония с нощния пакет. Тапицериите на предните колони са преработени и заедно с новия спойлер и декоративната лайстна на покрива намалява шумовете при движение. Ако сте карали G-клас с над 180 км/ч, знаете за какво говоря.

G 63 вдига 240 км/ч

Апропо скорост – с G 63 ще можете да вдигнете максимум 240 км/ч – стига да сте поръчали новия пакет AMG Performance, иначе електрониката ви ограничава на 220 км/ч.

V8-битурбо двигателят е електрифициран

G-клас с V8 агрегат е класика – както и досега M 177 мобилизира 585 к.с. и 850 Нм максимален въртящ момент. Електрификацията не подминава и хората от Афалтербах –  G 63 вече е мек хибрид с 48-волтова бордова мрежа с допълнителни 20 к.с. и 200 Нм. Спринтът до 100 км/ч се взема от тежащия 2640 кг модел за 4,3 секунди (с пакет AMG Performance), с една десета по-бързо от досега.

Ново окачване AMG Active Ride Control

Опционално за G 63 Mercedes предлага окачване AMG Active Ride Control, познато ни от GT и SL. То има активни хидравлични елементи и редуцира страничното накланяне, предлагайки умел шпагат между спорт и комфорт.

Освен това AMG включва подобренията на обикновения G-клас: най-новото поколение на MBUX с 12,3-инчов тъчскрийн, ново поколение волан (в AMG с дисплей-бутони) и усъвършенствани асистиращи системи.

AMG Offroad PackagePro

Ако не искате да се отказвате от рустикалния вид на модела, трябва да поръчате AMG Offroad Package Pro, предлагащ два допълнителни режима „AMG Traction Pro“ и „AMG Balance Control“.

ИЗВОД

Ян Гьотце

Без експерименти при G 63. Изработката е много добра, новото окачване AMG Active Ride Control е вълнуващо. Историята на успеха продължава!

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин