AUTO BILD България / Mercedes-AMG C 63 S Cabrio: срещу каноните

Mercedes-AMG C 63 S Cabrio: срещу каноните


8
юни
2016

Моделното семейство на С-клас е изцяло завършено: с C 63 Mercedes-AMG влиза в лигата на суперспортистите. Който кара най-мощната модификация на хитовия Benz, има чувството, че не управлява просто кабрио с мощен двигател, а автомобил от лигата на Ferrari и компания.

Броните и праговете са типични за AMG.

Броните и праговете са типични за AMG.

Сърцето на C 63 S Cabrio е разположено отпред, има осем цилиндъра, два турбокомпресора и носи означението М177. В C 63 Coupé (без S) препускат 476 „коня“, а при C 63 S от серийната ауспухова система с клапи „отекват“ 510 к.с. По този начин кабриото въстава срещу каноните. Бруталната мощност осигурява невероятно ускорение във всеки оборотен диапазон. Само за 4,1 сек най-мощният открит С-клас достига 100 км/ч. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч (срещу доплащане – 280 км/ч).

На теория колата става и за писта

Разработената специално за 63 конструкция на осите предлага възможности за странично ускорение на суперспортна машина. Така на теория човек спокойно може да излезе на пистата с открития С-клас. Там вероятно няма да постигнете върхови времена с тази кола, но благодарение на серийния блокаж на диференциала ще можете да атакувате повечето завои с вратите напред. По серпентините въпреки високото си тегло кабриолетът няма склонност към недозавиване – дори при резки команди с волана автомобилът остава неутрален.

Когато водачът избере режим Sport, частично деактивираната ESP позволява фин танц на задницата. Sport+ е прекалено „твърда“ за кабриолет. Който избере С 63, след свалянето на покрива вероятно ще изключи Start-Stop системата и ще отвори клапата в ауспуха – защото бутоните и за двете са много близо един до друг. Който иска да се наслади на спокойно пътуване, може да настрои автомобила така, че той да бъде максимално тих и нежен – доколкото това изобщо е възможно…

Палци нагоре: спортният характер на колата в интериора не се натрапва, материалите са фини.

Палци нагоре: спортният характер на колата в интериора не се натрапва, материалите са фини.

Като оставим цялата страст настрана, сме впечатлени от броя на асистиращите системи в 4-местния кабриолет. Те правят шофирането изключително лесно и успокояващо. Не-АМG версиите са оборудвани дори с въздушно окачване. Такава рафинираност не предлага нито един конкурент в сегмента.

Още по темата

Card image cap
McLaren 570S Coupé диша във врата на Porsche

29
ян.
2016

Сериозен противник на 911? Досега не се виждаше такъв. Този McLaren обаче се доближава плътно

Card image cap
Suzuki има актуален мъник

1
февр.
2016

Японското мини иска да разбърка картите в своя клас

Card image cap
Тест: X-Trail обновен, ще има и хибрид

1
авг.
2017

След Qashqai Nissan обновява и X-Trail – за да бъде актуалната генерация достатъчно „свежа“ за очакванията на клиентите. AUTO BILD изпробва модела, подложен на фейслифт

Card image cap

В последния брой:

Архив >