Mercedes прави S-класа на ток


3
дек.
2018

През 2020 Mercedes ще пусне на пазара модела от висок клас EQS с „чисто“ електрическо задвижване. Той ще бъде предлаган паралелно със стандартната S-класа, използваща конвенционален двигател с вътрешно горене. EQS е част от голямата електрическа офанзива на Daimler: компанията със седалище в Щутгарт си поставя за цел да пусне над 130 варианта на електромобили и хибриди в рамките на следващите седем години.

Бъдещият EQS ще бъде позициониран между Е- и S-клас. Той ще има приблизително размерите на CLS, но ще разполага със значително повече пространство. За разлика от SUV-a EQC, базиран на стандартния GLC, EQS ще използва специална електрическа платформа. Заради напълно плоския си под и липсата на конвенционален мотор моделът ще има нетрадиционен за луксозния клас дизайн. EQS ще бъде с къси надвеси на каросерията, както и с oтвесна предница и задница и с много място в купето. Както и обикновената S-класа, и EQS ще разчита на въздушно окачване и на завиващи задни колела. Вероятно концепцията за задвижването ще наподобява тази при EQC – с по един електромотор за всяка ос. SUV-ът разполага с общо 408 к.с., които ще бъдат разпределени към четирите колела. Батерията с капацитет 80 кВтч ще позволява изминаването на 400 км по цикъла WLTP. Вероятно EQS ще надхвърля тези показатели – все пак ще бъде флагманът на ток.

Още по темата

Card image cap
Новата Astra на метан изминава 100 км за 5 лева

30
авг.
2017

По заводски данни в извънградски цикъл моделът се задоволява само с 3,4 кг метан на 100 км

Card image cap
MINI с ново иновативно предложение за допълнително оборудване – MINI Scissor Doors

1
апр.
2016

С въвеждането на нова опция в богатата гама от допълнително оборудване на MINI - т.нар. “Scissor Doors”, британската марка предлага ефикасно решение за предизвикателствата на градската среда и в унисон с легендарната MINI концепция

Card image cap

В последния брой:

Архив >