Тази седмица на икономическа конференция във Франкфурт шефът на Daimler Дитер Цетше изрази увереност, че още през 2016-а ръководената от него компания ще изпревари по продажби основния си опонент BMW. Поделението за леки автомобили на гиганта с централа в Щутгарт е на път да отчете два милиона продажби, допълни високопоставеният мениджър с характерния мустак.
За първите 11 месеца на актуалната година са продадени над 1 893 000 Mercedes-a. Към момента от BMW и Audi още не са отчели своите реализации за ноември, но за първите десет месеца на годината Daimler води с 1,71 млн. пред BMW (1,64 млн.) и Audi (1,55 млн.). Успехът на Mercedes-Benz се държи преди всичко на агресивната продуктова стратегия с лансирането на нови компактни модели. За миналия месец Mercedes-Benz беше брандът с най-много регистрации на нови автомобили в Германия, Франция, Швейцария, Австрия, Япония, Тайван, Канада, Мексико и САЩ, съобщават от Daimler. В Щатите „звездата“ е на път да стане най-успешният премиум производител, оставяйки зад гърба си Lexus и BMW.