Mercedes Е-клас W 211: Карате, докато дойде лекарят

Отказите на спирачките и проблемите с електрониката дълго време вредяха и здравния имидж W 211. Трябва ли обаче като употребяван автомобил директно да бъде изпращан при патолозите?

0606
2017

ТИПИЧНАТА ЗА МАРКАТА СОЛИДНОСТ ЗАКЪСНЯ 4 ГОДИНИ

Първо обявен за крайъгълен камък на технологиите по сигурността , впоследствие прокълнат като задънена улица : електрохидравличната спирачна система SBC (Sensotronic Brake Control) изчезна при големия фейслифт през юни 2006 година – само 4 години след старта на производството. Още в самото начало имаше проблеми с внезапно включващ се авариен режим на спирачната система и много дълъг спирачен път. След катo AUTO BILD съобщи за проблема, Mercedes реагира с две сервизни акции, промени софтуера и хидравличния блок. Наистина днес спирачките функционират надеждно и при старите автомобили , но проблемът остава: Mercedes предписва смяна на хидравличния блок, кагата той се износи. А кога се случва това, се определя от софтуера. От решаващо значение за това са броят и интензивността на спиранията. Независимо от пробега Daimler сменя блока безплатно до 8-ата година – но при пропуски в сервизното обслужване поема само част от разноските. А който трябва да плати целия блок, ще се раздели с 4000 лева. Освен това смяната няма никаква алтернатива.

Блок на SBC
Сърцето на SBC спирачната система (монтирана до 6/2006) е хидравличният управляващ блок с интегрирана електрическа помпа. За да се гарантира сигурността на работата му, Mercedes
предписва смяна след определен период.

7G-Tronic
При проблеми с превключването често помага
промиване на трансмисията и хидротрансформатора със смяна на филтъра и хидравличното масло.

Панорамен стькпен покрив
Ако покривът не е настроен правилно, ще ви изнервя с шумове от вятъра над 80 км/ч. Електрическата слънцезащитна щора също може да трака.

Въздушно окачване
Проблемите при Airmatic: пропускащи въздушни възглавници и дефектни компресори.

Филтър за твърди частици
Филтьрът е сериен при всички дизели от пролетта на 2005 година. Може да се запуши при голям пробег.

Шарнири на окачването 

Проблем при много модерни автомобили: бързо износващите се многораменни окачвания. Така е и при W 211 , при които според TUV най-честите недостатъци са износените шарнири и носачи. Пружините също се чупят.

Извод

Проблемите с ръждата на предшественика W 210 са. забравен,и, а първоначалните проблеми на W 211 бяха отстранени от Mercedes в рамките на множество сервизни акции. Наистина препоръчитепни обаче са екземплярите от юни 2006 година. Те предлагат онова качество в дългосрочен план, което сме свикнали да очакваме от един Mercedes.

 

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин