McLaren 570S Coupé диша във врата на Porsche

Сериозен противник на 911? Досега не се виждаше такъв. Този McLaren обаче се доближава плътно


29
ян.
2016

НОВ ЛИ? На външен вид 570S изглежда като всеки друг модерен McLaren. Не трябва обаче да се заблуждавате. С Coupé McLaren навлиза в ценовия клас под 400 000 лв. и се изправя срещу свръхсилния си противник Porsche 911 Turbo S. По изключение първо ще направим извода след осем часа зад волана на зеленото чудовище. Топ 911 не е много по-пригоден за всекидневието от McLaren. 570S е машина, която се движи на ръба на двата свята – нещо между „Уау!“ и „О, господи!“. „Британецът“ става за ежедневието най-вече заради факта, че е с 11 см по-дълъг от 650S. Вратата се отваря с голям ъгъл, а по-ниският отпред с 80 мм и същевременно по-тесен праг улеснява качването, докато новите седалки са с по-голям диапазон на регулиране. 570S е първият McLaren с жабка, огледалце, странични поставки и две чистачки. Има дори Start-Stop система, която се включва с натискане на бутон. Апропо бутони: в кокпита на тежащия

Това не е играчка: суперпрецизно настроеният McLaren 570S

Това не е играчка: суперпрецизно настроеният McLaren 570S

1409 кг двуместен модел има много бутони и превключватели, повечето от тях са разположени ниско на средната конзола. Двигателят и трансмисията може да се настройват независимо на три степени – от прилична до направо плашеща. Е, добре – приличната е относителна. Всъщност този модел е спортен автомобил за нормални пътища с амбиции за комфорт. Иначе казано всеки McLaren е състезателен автомобил, жаден за завои и напълно оборудван за пистата. В режим Dynamic 570S Coupé показва зъби – необходима ви е, разбира се, солидна доза смелост. На трета предавка със 150 можете да дрифтите – внимавайте, има опасност от пристрастяване.

 Повече място: по-големи отвори на вратите и по-голям диапазон на настройка на седалките

Повече място: по-големи отвори на вратите и по-голям диапазон на настройка на седалките

Разбира се, като всички “наркотични вещества” и McLaren има странични действия – в този случай това е сметката. 360 000 лв. – много пари, въпреки че са със 110 000 лв. по-малко от досегашния базов модел.

Извод

Скъпи почитатели на Porsche, препоръчвам ви да обърнете внимание на McLaren 570S преди следващата покупка. Не, той не е толкова перфектен и подходящ за ежедневието като 911. Ако търсите обаче безкомпромисен спортен автомобил, тук сте на правилното място.

Още по темата

Card image cap
С новото Maserati Levante S пустинята оживя!

27
ян.
2018

Първият SUV на Maserati ще получи за моделната 2018 година актуални асистиращи системи и ще бъде в крак с модата по отношение на техниката

Card image cap
AMG GT C Roadster – пуристка машина за шофиране със страхотен сексапил

31
мар.
2017

Mercedes-AMG пуска на пазара AMG GT C Roadster като индиректен наследник на SLS Roadster. AUTO BILD тества открития GT!

Card image cap
Новият Smart Fortwo Brabus: бързото джудже

24
сеп.
2017

Гарантирано удоволствие: с най-бързия Smart на всички времена и пилота от DTM Робърт Викенс

Card image cap
100 000 км с Ford Mondeo Turnier 1.5 EcoBoost: създаден, но не за вечността

26
мар.
2018

Тестовата оценка бе понижена заради малък болт – но Ford имаше късмет

Card image cap
Mitsubishi Eclipse Cross: агресивен на вид, комфортен по душа

22
дек.
2017

Mitsubishi преоткрива Eclipse – но като SUV! Eclipse Cross изглежда атрактивно и има богато серийно оборудване. AUTO BILD вече го тества!

Card image cap

В последния брой:

Архив >