Mazda e „най-SUV-изираната” марка


17
авг.
2018

54 процента от всички продадени нови автомобили Mazda са SUV-ове. По данни на Automobilwoche в Европа японският бранд може да се похвали с най-голям дял на SUV-овете. Сред германските брандове най-много SUV-ове се падат на Opel (27,4 процента) и Ford (25,3 процента). Средно всеки четвърти продаден нов автомобил е SUV.

Още по темата

Card image cap
Leaf за офроуд (ВИДЕО)

5
май
2017

Амбициозни британци ще вземат участие в рали Монголия с модифициран Nissan Leaf – и ще изминат 16 000 км през дивото

Card image cap
Seat Arona: малкият кросоувър на испанците

27
юни
2017

Високата Ibiza предлага повече място, но не може да бъде поръчана с двойно задвижване

Card image cap
Ferrari J50: въпрос на стил

20
дек.
2016

Специалната модификация е направена по случай 50-годишното пазарно присъствие на Ferrari в Япония

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: