Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ПРОГНОЗАТА Е ЗА ГРАДУШКА! Значи веднага трябва да прибера CX-5 на сигурно място. Само че къде? Дамата на моето сърце закара колата си в сервиза, така че нейното място в подземния гараж е свободно. Поне така си мислех! Мястото обаче е едно от две места, едно върху друго. Компактният автомобил влиза, но не и CX-5, който е прекалено висок. Съдбата на SUV-а. Решението: подземния гараж на супермаркета на 2 километра оттук. И без друго трябва да пазарувам. Все пак не може да не отбележим, че клиентите на SUV-ове трябва да търпят лишения. Напълно нелогично е, да монтираш дизелов агрегат със 184 к.с., тоест почти идеалния мотор за магистралата, в каросерия, която е идеална… да, във всеки случай не и за магистралата. Иначе CX-5 потегля тихо и мощно като лимузина, не харчи прекалено много, а 1,7-тонният автомобил не се усеща много тежък и тромав. С изключение на тогава, когато се движите много бавно и искате изведнъж да се изстреляте напред – тогава давате пълна газ, но автоматичната трансмисия не реагира подобаващо. Иначе CX-5 ме обръща така, сякаш иска да ме предпази. Аз искам да направя същото и за него.
+ мощен дизелов мотор, висок комфорт на возене, ефективна вентилация на седалките – автомобил, който не изнервя.
– прекалено висок за някои видове гаражи и паркинги, автоматичната трансмисия реагира тромаво, лош обзор.
MAZDA CX-5 D 184 AWD
СТАРТ 16-ти юни 2019 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 47 115 евро
АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 59 218 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,2 л дизел/100 км