2019
Преминаваме към Peugeot. Въпреки че „французинът“ е по-лек от останалите два модела и заради по-голямата си мощност спринтира по-бързо до темпо 100, създава впечатление на недостатъчно мощен. Това се дължи на вибриращото разгръщане на мощността с подчертана антипатия към високите обороти. Цялото това нещо се подкрепя от неособено прецизното превключване на предавките. Все пак на едно място сдържаният темперамент му помага: моделът от Франция харчи много по-малко от останалите два в теста. С позицията на седене с поглед върху уредите над волана определено трябва да свикнете.


Това обаче ще стане трудно по отношение на недобре оформените седалки. Благодарение на меката настройка на окачването си 308 преминава комфортно и през неравностите, но пък това се отразява на прецизността на управление. Трябва да сте концентрирани при движение по тесни пътища с големи неравности – липсата на достатъчна обратна връзка на управлението пречи на по-бързото придвижване в такива участъци. Така че по-добре се движете по-спокойно, за да остане автомобилът тих. Тъй като при натоварване дизеловият агрегат напомня за себе си. Утехата? Ще я получите на касата. 308 предлага добър автомобил с евтина поддръжка за малко пари.


Продължете на следващата страница