Mazda 3 срещу Ford Focus и Peugeot 308: кой е най-добрият компактен дизелов модел?

1910
2019

Преминаваме към Peugeot. Въпреки че „французинът“ е по-лек от останалите два модела и заради по-голямата си мощност спринтира по-бързо до темпо 100, създава впечатление на недостатъчно мощен. Това се дължи на вибриращото разгръщане на мощността с подчертана антипатия към високите обороти. Цялото това нещо се подкрепя от неособено прецизното превключване на предавките. Все пак на едно място сдържаният темперамент му помага: моделът от Франция харчи много по-малко от останалите два в теста. С позицията на седене с поглед върху уредите над волана определено трябва да свикнете.

Mazda 3: приятно прегледен, големи цифри, познат изглед – така трябва да изглеждат инструментите.

Това обаче ще стане трудно по отношение на недобре оформените седалки. Благодарение на меката настройка на окачването си 308 преминава комфортно и през неравностите, но пък това се отразява на прецизността на управление. Трябва да сте концентрирани при движение по тесни пътища с големи неравности – липсата на достатъчна обратна връзка на управлението пречи на по-бързото придвижване в такива участъци. Така че по-добре се движете по-спокойно, за да остане автомобилът тих. Тъй като при натоварване дизеловият агрегат напомня за себе си. Утехата? Ще я получите на касата. 308 предлага добър автомобил с евтина поддръжка за малко пари.

Peugеоt 308: Малки уреди, срещуположно движещи се стрелки, разположени над волана – няма как да бъде по-странно. Но пък всичко е окей.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин