Mazda 3 срещу Ford Focus и Peugeot 308: кой е най-добрият компактен дизелов модел?


19
окт.
2019

НА ВСЕКИ ЪГЪЛ QASHQAI ИЛИ RAV4 – изглежда целият автомобилен свят се е запалил по SUV-овете. Само не ни разбирайте погрешно: ние харесваме практичните модели с висока позиция на седене, но нещата могат да бъдат по-фини, по-опростени и повече по мярка. Накратко: става дума за компактните модели. Например за Ford Focus и Peugeot 308. На дължина от 4 метра и с пет врати, те доставят удоволствие, осигурявайки практичност на достъпни цени. Особено с икономични дизелови двигатели, които далеч не са обект на заклеймяване. Новият участник в тази лига: Mazda 3. Представеният наскоро модел навлиза със сериозно присъствие на дизайнерската карта.

Как ще реагират Ford и Peugeot на красивия „японец“ – ще разберем от сравнителния тест. По традиция Focus се вписва особено добре в пътната обстановка. 1.5 не прави изключение. Нашият тестов автомобил, ST с по-къси с 20 милиметра пружини, реагира умело на неравностите в пътната настилка, като залепва Focus стабилно за пътя. Управлението реагира бързо, а спирачките могат да захапват здраво или да действат фино – в зависимост от предпочитанията на водача. Жалко, че във Ford са оборудвали управлението на двигателя с програма за нежно превключване между предавките. Като последствие дизеловият мотор реагира малко шумно – звучи леко изкуствено и нехармонично. Друго нещо, което ни се стори прекалено обстоятелствено: за гумите има голям брой препоръчителни стойности (за различни скорости, за различно натоварване)… Може и да не е толкова сложно!

Ford Focus: кокпит с класически изглед, малка индикация на скоростомера.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Автомобилът, който винаги сме препоръчвали: Subaru Legacy Station Wagon (1989–1999)

22
окт.
2017

Двойното задвижване и надеждността не бяха достатъчни. SubaruLegacyтака и не успя да стане особено популярен автомобил

Card image cap
Peugeot 208 в сравнение с 205

1
сеп.
2017

В Peugeot 208 живее духът на старото 205. То бе спасителят на марката и любимец на Европа. Съвсем немалки изисквания.

Card image cap
„Пистарката“ R.S. 01: Renault показва зъби

20
ян.
2016

AUTO BILD сяда зад волана на „бегачката“ R.S. 01 с 550 к.с. на пистата „Херес“ в Испания

Card image cap

В последния брой:

Архив >