Mazda 2: красавец с някои странности

0910
2020

ТОЙ Е ЗА ПОЧИТАТЕЛИТЕ. Въпреки че току-що получи фейслифт, Mazda не може да скрие възрастта си (дебют през 2014 г.). Въпреки превключвателя в стил BMW управлението (когато автомобилът не се движи – и през тъчскрийн) изнервя, тъй като системата е остаряла и с несъвършени гласови команди. Освен това твърдото окачване изнервя. Феновете определено игнорират това. И се радват на шикозния дизайн, вместо да се оплакват от малкото място. Също така обичат да развъртат атмосферния двигател. При всички положения вземете версията с 90 к.с. – вариантът със 75 к.с. няма да се хареса и на най-заклетите почитатели на марката.

Централно разположеният натискащ/въртящ се превключвател функционира добре, докато системата за гласови команди не толкова

ПРЕПОРЪКАТА НА AUTO BILD

За съжаление повече от 90 к.с. не се предлагат. MAZDA 2 SKYACTIVG 90 REVOLUTION предлага разумна свързаност.

Mazda 2 Skyactiv-G 90

Цена: от 29 290 лв.
Мощност: 90 к.с.
Разход: 5,3 л А95Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин