Mazda обича планините


17
апр.
2020

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ФОТОСЕСИЯ ПРЕЗ ЗИМАТА? Нашата CX-5 е перфектният придружител по време на работа – въпреки скептичността ми към SUV-овете трябва да го призная. Достатъчно голям клиренс, за да не играете ролята на снегорин, прилична товарна повърхност за багаж и двойно задвижване за доброто усещане, че няма да закъсате по заснежените пътища до планинската хижа. Mazda обаче не проявява типичните за модели с висока позиция на седене недостатъци при движение по асфалта. Ако не прекалявате, ще усетите дори малко удоволствие от шофирането по серпентините, като недозавиването се появява късно, управлението е директно, но не и нервно, а 6-степенната автоматична трансмисия превключва предавките прецизно и си партнира хармонично със спокойно работещия дизелов агрегат. Единствено сутрин при студен старт работата на двигателя със самовъзпламеняване се чува и усеща. Точно както и шумовете при движение със скорост 180 км/ч. Това определено не се издържа дълго и сте принудени да редуцирате темпото – това е и полезно за разхода на гориво при голямата челна повърхност на SUV-овете.

+ хармонично сътрудничество между двигател и трансмисия, спокойно поддържане на правия курс, добро предлагано място.

– мокетите се почистват трудно, дълго зареждане на списъка с радиостанции, малко изображение от камерата за заден ход.

MAZDA CX-5 2.2 D AWD

СТАРТ май 2019 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 47 115 евро

АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 50 187 километра

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,2 л/100 км

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >