2023
Който има достатъчно късмет да притежава новото BMW M4 Competition от поколението G82, обикновено няма оплаквания по отношение на динамичните показатели на автомобила. Но ако все сте сред хората, които искат повече, Manhart има какво ви да предложи.
Тунинг компанията е известна с модификациите по различни модели BMW. За последния си проект, наречен MH4 600, тя избира малко по-дискретен подход, като се фокусира най-вече върху увеличението на мощността.
До 635 к.с. и 780 Нм
От екстериорните промени, направени по автомобила, основните акценти са карбоновият преден сплитер и новите карбонови прагове. Карбонови влакна се намерили приложение също в радиаторната решетка и над задния дифузьор. Джантите са от програмата M Performance Parts и са наречени Styling 1000 M Forged Wheels, с матово златисто покритие и с размер 20 цола отпред и 21 – отзад.

Но тунерите са се погрижили повече за задвижването. 3-литровият 6-цилиндров битурбо агрегат на M4 Competition серийно генерира 510 к.с. и максимален въртящ момент 650 Нм, но в търсене на нещо повече Manhart го оборудва с новия си допълнителен електронен контролен блок, който вдига мощността до 635 к.с., а максималния въртящ момент – до 780 Нм.
От 0 до 200 км/ч само за 10,5 секунди
За подобаващия звук от Manhart са монтирали на купето и изпускателна система от неръждаема стомана. Те могат да бъдат комбинирани със спортни Downpipes със или без спортен катализатор. Бензиновият филтър за твърди частици (OPF) също бива отстранен – поне при моделите за износ, за Германия остава. Генерацията завършва с четири ауспухови накрайника с керамично покритие с диаметър 100 мм.
Manhart обаче не разкрива как всички тези подобрения се отразяват на ускорението от 0 до 100 км/ч, единствено издава, че купето ускорява от 0 до 200 км/ч за 10,5 секунди. Освен това Manhart посочва, че мощното M4 спринтира от 100 до 200 км/ч за 6,42 секунди, което означава, че стандартният спринт до 100 км/ч отнема малко под 4,1 секунди.