Manhart GR 550: повече мощност за Supra


8
дек.
2020

3,0-литровият 6-цилиндров мотор на BMW бива яко набримчен

Вече измина повече от година, откакто Toyota след дълга пауза възроди една истинска своя легенда – Supra. За специалистите на тема мощност от Manhart Performance един от водещите мотиви за облагородяване на GR Supra е фактът, че под капака работят двигатели на BMW.

Докато тунинг-специалистите от Вупертал показаха преди около половин година GR 450 – оптимизирана версия на двувратия японски спортист. Сега от Manhart ни представят GR 550. Както обикновено числата символизират броя на конските сили: 3-литровият редови 6-цилиндров агрегат (B58) генерира 550 к.с. – с 210 к.с. повече от серийната мощност.

Максималният въртящ момент е увеличен на 770 Нм (серийно: 500 Нм). Всички увеличения се дължат на ъпгрейда на турбината TTE 685. Освен това под капака е монтирана и охладителна система Wagner Tuning.

Добавяме също и ауспухова уредба на Manhart by FI Exhaust, която с бруталния си звук оставя трайни впечатления. Увеличената мощност обаче не е евтина – ъпгрейдът на двигателя и ауспуховата уредба струват 30 000 лв. – без монтажа.

В унисон с огромната си мощност Manhart GR 550 притежава подобаваща визия: джантите, собствено производство Concave One с копринено-матов завършек и класически дизайн с шест двойни лъча изпълват гумите с размер 255/30 ZR20 и 295/25 ZR20.

Силен контраст представлява матовото фолио в типичния за марката златисто-жълт цвят, украсено с черни декоративни ивици im и фини червени линии, поставящи акцент. За още повече атрактивност при външността и престиж на тема изпреварване на Supra ѝ помага предният спойлер на AC Schnitzer. И не на последно място – както по отношение на външния вид, така и на техниката – смъкването на каросерията в комбинация с ъпгрейд на окачването, дело на тунинг-специалистите от H&R.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >