Magellano Edition I: S-клас на кемперите


17
мар.
2018

Мислите си, че S-клас е върхът на лукса? Ако го сравните с двореца на колела Magellano Edition I, той е просто като малко по-добре обзаведена гарсониера. Кемперът на мечтите е разработен от Михаел Ебнер – човек, който прави къщи на колела спрямо индивидуалните желания на клиентите си – естествено, срещу астрономически суми.

За база на първата „творба” на Eбнер, Edition I, е използван Mercedes-Benz Actros 1842 с междуосие 6,1 м. Колосът разчита на 6-цилиндров двигател с работен обем 12,7 л и максимална мощност 421 к.с. Добра основа за надграждане, нали? Edition I е с дължина 10,6 м и тегло около 16 т. Самата надстройка е направена от дебели 50 мм „сандвич-панели” от фибростъкло и разполага с два „Slide-out-a” – излизащи модули от страната на шофьора. До достигане на максимално допустимото общо тегло от 18 т остават цели 2 тона за полезен товар. Taка няма да се притеснявате да заредите догоре резервоара за свежа вода с обем 750 л.

Първият еркер на високия около 4 м великан увеличава пространството между U-образната холна гарнитура с размери 140х230 см, предназначена за осем души, и разположения пред нея кухненски бокс. За храна и напитки е предвиден 180-литров хладилник с фризер. Готвачите ще могат да се развихрят благодарение на два котлона, микровълнова фурна и грил. Плотът е мраморен, а мивката – стоманена.

Вторият еркер „приюятява” двойното легло в задната част с размери 180х200 см – то обаче може да бъде използвано и без подвижния модул. Възможност за спане предоставя и подвижното легло над кабината. Ако и това не ви е достатъчно, в салона можете да откриете още едно легло с размери 140х220 см – при сваляемата маса.

В банята има голям мивка със шкафове отдолу, тоалетна с функция за рязане и разбиване, душкабина с размер 70х100 см и осветен под, както и много етажерки и други шкафове. За да се чувстват комфортно четирима души по време на път, зад местата на шофьора и пасажера до него са поставени още две отделни седалки. Осветената стълба за качване излиза електрически, а система за ниво-регулиране поддържа каросерията в хоризонтално положение.

Ебнер използва висококачествени материали и модерна техника. Производителят дори прилага продукти от яхтената индустрия, тъй като класическите оферти от фирмите за кемпери не са отговаряли на изискванията му.

На борда има система за загряване на вода с термостат и два кръга, захранвана с дизелово гориво, както и с допълнителни електрически елементи за затопляне във всички помещения включително гаража отзад и „килера”. Освен това има и две климатични инсталации, както и Power-станция с дизелов генератор и AGM-акумулатори.

По отношение на техниката за развлечение и за комуникация Edition I също е много напред. На борда в салона има аудиосистема Bose 5.1, както и два големи телевизора – 32-инчов и 40-инчов. Сигнал към тях се подава от сателитна система Cytrac, Sky-приемник, Blueray-плейър. Интернет връзката се осигурява от WLAN-рутер с външна LTE/WLAN-антена.

За сигурноста се грижи камера, която бива контролирана посредством i-Phone. Системата за централно заключване разполага с кодове за всички врати, има аларма с датчици за дим, газдетектор за наркозни газове, както и дефибрилатор за спешни случаи. Боядисаният в бял металик Magellano Edition I струва близо 1,4 млн. лева – или с близо половин милон повече от Mercedes-Maybach Pullman.

Още по темата

Card image cap
600 „коня“ за BMW M5 “Competition Edition”

22
юли
2016

BMW M Division разработи специална версия на бързия като стрела бизнес седан

Card image cap
Hyundai представи Veloster N с 275 „коня“

28
ян.
2018

Модификацията е първата N-ка на корейската компания за щатския пазар

Card image cap
Ferrari 125 S – първото конче на легендарната марка

4
юли
2017

Първият състезателен автомобил в историята на Ferrari дебютира преди 70 години: Ferrari 125 S. Ще хвърлим поглед назад в историята на автомобила и производителя

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: