Macan остана без версия Turbo


20
юли
2021

Porsche лансира новия Macan с увеличена мощност  и по-елегантен дизайн и нова концепция за работа. И трите налични версии идват със значително повече мощност в сравнение със своите предшественици – но вече няма да има модификация Turbo. В ролята на спортния флагман на успешната SUV линия, Macan GTS заема мястото си на върха на гамата. Неговият 2,9-литров двигател V6 с двa турбокомпресорa сега доставя 324 кВт (440 к.с.) – увеличение от 44 кВт (60 к.с.). С пъргавина и мощност, типични за моделите Porsche GTS, той постига ускорение от 0 до100 км/ч за 4,3 секунди, когато е оборудван с пакета Sport Chrono, и развива максимална скорост от 272 км/ч. Macan S сега е оборудван с 2,9-литров двигател V6 с двa турбокомпресорa, който генерира с 20 кВт (26 к.с.) повече мощност отпреди или 280 кВт (380 к.с.). Това изстрелва автомобила от спряло положение до 100 км/ч за 4,6 секунди, а максималната скорост е увеличена до 259 км/ч. Новоразработен 4-цилиндров двигател с турбокомпресор с мощност 195 kW (265 к.с.) служи като входно ниво в света на Macan. Той изпълнява стандартния спринт от 0 до 100 км/ч за 6,2 секунди и достига максимална скорост от 232 км/ч. Всички двигатели са съчетани със 7-степенна трансмисия с двоен съединител на Porsche (PDK) и системата за задвижване на всички колела Porsche Traction Management (PTM).

Macan GTS се отличава още повече от другите версии с вече стандартното спортно въздушно окачване, което снижава каросерията с 10 милиметра. Динамичните предимства на новия GTS се дължат преди всичко на факта, че въздушното окачване е с 10% по-твърдо на предната ос и с 15% по-твърдо на задната ос в сравнение с неговия предшественик.

Още по-елегантен дизайн със спортен акцент

В Porsche допълнително са усъвършенствали визията на компактния си SUV с редица специфични промени. Преработената предна част на капака с инкрустация в цвета на екстериора подчертава ширината на Macan, което го прави още по-внушителен на пътя. При новия GTS центърът на предната част, както и други елементи, са завършени в черен цвят. Задната част сега е заоблена към пътя от впечатляващ дифузьор с подчертано технически дизайн. Тук и в предната част автомобилът разполага с нова 3D структура, която е налична като опция и за страничните протектори. LED фаровете с динамичната светлинна система Porsche Dynamic Light System (PDLS) и външни огледала Sport Design вече са стандартно оборудване за всички модели.

Нова централна конзола със сензорна повърхност

Новият Porsche Macan предлага значително подобрен интериор с модерна и елегантно проектирана централна конзола. Новата концепция за боравене с кокпита, която използва сензорни повърхности вместо тактилни бутони, внася ясна структура в кокпита. В центъра на добре организирания модул за управление се намира нов, по-къс лост за превключване. Аналоговият часовник в горната част на арматурното табло вече е стандартно оборудване.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин