Какво да правим, когато искаме повече мощност, но в колата няма място за V8 например? Решението е… да поставим два мотора! Тази форма на тунинг има традиции: още през 50-те години „грозното пате” Citroen 2CV разчита на концепцията с два задвижващи агрегата – един за всяка ос. Хърватинът Петер Биочич прилага същата формула повече от половин век по-късно, като поставя два V6 в малък VW Lupo – става въпрос за чифт 2,8-литрови машини от Golf IV. Модифицирана 6-степенна трансмисия, също от Golf IV V6, позволява на водача да „вкара” една и съща предавка и за двата двигателя. От фотографиите можете да разберете колко им е тясно на „шестаците”. Отпред е направена специална конструкция, за да може моторът да бъде настанен в отсека пред шофьора. Двата радиатора пък са намерили място там, където при стандартния модел е поставена предната броня. В задната част всичко от пода е изхвърлено – а допълнително място за V6 „отварят” новите калници от Golf Rallye. За да не се предаде каросерията още при първото настъпване на газта до пода, Петер инсталира ролбар и прави допълнителни заварки за усилване на купето.
За кратко време Lupo-то развива над 500 к.с.
Серийното окачване на малкия VW също е зверски модифицирано – отпред са използвани колоувъри KW, а отзад конструкцията е по индивидуален проект, „микс” от Golf 2 и Golf 3. За предаването на мощността на пътя и за сигурността се грижат 18-цолови джанти O.Z.-Superleggera с дебели 215 мм гуми. Зад колелата се крият предни спирачни апарати от Porsche Cayenne и задни от Audi RS2, съответно с дискове от VW Golf IV R32 и от Audi RS4. Няма как, особено при наличие на NOS-система с бутилки над задния мотор, си трябват стабилни спирачки. Именно тази система осигурява над 500 к.с. за кратко – иначе двата двигателя генерират общо 408 к.с. А те направо си „играят” с 1-тонната машина – както можете да се убедите от видеоклипа.